تاریخ: ۱۳ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۴۷
بازدید: ۲۹۷
کد خبر: ۱۵۳۳۵۸
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
فرماندار ورزقان:

عملیات اجرایی مدارس ورزقان به زودی شروع می شود

می متالز - فرماندار ورزقان گفت: عملیات اجرایی مدارس شهرستان ورزقان که در قالب دو تفاهم نامه با شرکت ملی صنایع مس ایران و بنیاد علوی نهایی شده است؛ به زودی اجرایی می‌شود.
عملیات اجرایی مدارس ورزقان به زودی شروع می شود

به گزارش می متالز، محمدباقر خانی در نشستی با مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی، خواستار تسریع در شروع عملیات اجرایی فاز نخست احداث مدارس شهرستان ورزقان شد و گفت: خوشبختانه نقشه‌های اجرایی و بر و کف محل‌ نهایی شده است.
 
وی با اشاره به ضرورت تسریع در اجرای پروژه ساخت ۳۵ مدرسه شهرستان، افزود: ظرفیت معادن طلای شهرستان را برای تسریع روند اجرای این پروژه به کار خواهیم بست.
 
فرماندار ورزقان با اشاره به وجود مدارس کانکسی و فرسوده و نیز کمبود فضای آموزشی در شهرستان، تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته طی دو سال آینده دانش آموزان این شهرستان با مدارس کانکسی و فرسوده خداحافظی خواهند کرد.
 
صدقی مدیرکل تجهیز، توسعه و نوسازی مدارس آذربایجان شرقی نیز در نشست با تاکید بر آمادگی این اداره‌کل برای شروع عملیات اجرایی مدارس در اسرع وقت، از پیگیری‌های مستمر فرماندار ورزقان برای به ثمر نشستن تفاهم‌نامه احداث مدارس شهرستان ورزقان قدردانی کرد.

عناوین برگزیده