تاریخ: ۲۷ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۹:۲۱
بازدید: ۱۱۲
کد خبر: ۱۵۴۵۸۳
سرویس خبر : آهن و فولاد

رفع مشکل اکسیژن در بیمارستان ضیایی اردکان با مساعدت «ارفع»

می متالز - با مساعدت شرکت «آهن و فولاد ارفع» نگرانی بابت اکسیژن مورد نیاز بیماران حاد تنفسی در بیمارستان ضیایی اردکان به حداقل رسیده است.
رفع مشکل اکسیژن در بیمارستان ضیایی اردکان با مساعدت «ارفع»

به گزارش می متالز، مدیر بیمارستان ضیایی اردکان گفت: با مساعدت شرکت آهن و فولاد ارفع، دستگاه اکسیژن ساز ۶۰۰ لیتری به ارزش ۲۰ میلیارد ریال تحویل بیمارستان ضیایی اردکان شد.

شاکر ضمن تقدیر از حمایت های شرکت آهن و فولاد ارفع در تامین اکسیژن این مرکز از ابتدای همه گیری کووید اظهار داشت: با بهره برداری از این دستگاه در روزهای آینده، ظرفیت تولید اکسیژن در این مرکز به نزدیک ۱۳۰۰ لیتر در دقیقه می رسد و انشالله نگرانی برای تامین اکسیژن بیماران در آینده به حد اقل خواهد رسید.

وی افزود به لطف خدا، برنامه ریزی، پیگیری و حمایت های صورت گرفته این مرکز با کمترین چالش کمبود اکسیژن حتی در اوج بحران کووید روبرو بوده است.

شاکر افزود: تامین دستگاه اکسیژن ساز توسط شرکت آهن و فولاد ارفع برای بیمارستان ضیایی اردکان و آماده سازی محل استقرار و راه اندازی دستگاه مذکور با بودجه‌ای معادل ۲۴ میلیارد ریال انجام و به بهره برداری رسیده است.

مدیر بیمارستان ضیایی اردکان تاکید کرد: شرکت آهن و فولاد ارفع، از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون، با هزینه ۵ میلیارد ریال، نسبت به اجاره و استقرار مخزن ۲۰ متر مکعبی اکسیژن مایع در بیمارستان ضیایی اردکان و تامین اکسیژن مایع این مرکز اقدام نموده است.

منبع: می متالز
عناوین برگزیده