تاریخ: ۲۹ دی ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۰:۱۰
بازدید: ۷۰
کد خبر: ۱۵۴۹۷۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بررسی تفحص از بانک‌های خصوصی در دستور کار مجلس

می متالز - نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز خود گزارش کمیسیون اقتصادی مبنی‌بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد بانک‌های خصوصی را مورد بررسی قرار می‌دهند.
بررسی تفحص از بانک‌های خصوصی در دستور کار مجلس

به گزارش می متالز، جلسه علنی صبح امروز (دوشنبه ۲۹ دی ماه) مجلس شورای اسلامی با حضور ۱۹۵ نماینده و به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد.

لایحه دوفوریتی شوراهای حل اختلاف، طرح جهش تولید و تأمین مسکن و طرح اصلاح مواد (۱) و (۷) قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل چهل و چهارم (۴۴) قانون اساسی و اصلاحات بعدی آن در دستور کار جلسه امروز مجلس قرار دارد.

نمایندگان در ادامه طرح فهرست قوانین و احکام نامعتبر در حوزه ورزش، لایحه یک‌فوریتی الحاق یک تبصره به ماده (۱۴) قانون صدور چک و طرح یک‌فوریتی اصلاح ماده الحاقی مصوب ۱۳ شهریور ۹۷ به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق‌التدریس و آموزش‌یاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش‌وپرورش را مورد بررسی قرار می‌دهند.

لایحه نحوه کمک‌های اشخاص حقیقی و حقوقی به سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، گزارش کمیسیون صنایع و معادن مبنی‌بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت دخانیات ایران و گزارش کمیسیون اقتصادی مبنی‌بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد بانک‌های خصوصی از دیگر دستور کارهای جلسه امروز مجلس شورای اسلامی است.

گزارش کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط‌زیست در مورد بررسی کیفیت تأمین و توزیع نهاده‌های دامی و گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد چگونگی اجرای سامانه‌های نظارتی در حوزه امور بانکی نیز در دستور کار جلسه امروز مجلس است.

عناوین برگزیده