تاریخ: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۳۶
بازدید: ۱۰۳
کد خبر: ۱۵۵۵۵۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
رئیس انجمن فولاد:

انتصاب دکتر سعدمحمدی به‌عنوان معاون معدنی وزارت صمت، کاملاً بجا و شایسته بود/ سعدمحمدی از چهره‌های شاخص صنعت فولاد و صنایع معدنی است

می متالز - دکتر بهرام سبحانی رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران در خصوص انتصاب اردشیر سعدمحمدی به عنوان معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صمت اظهار داشت: این انتصاب کاملاً بجا و شایسته بود. دکتر سعدمحمدی نه فقط به‌لحاظ رشته تحصیلی، شایستگی اداره معاونت معدنی و صنایع معدنی را دارند بلکه با سوابق اجرایی که زمینه صنعت فولاد در کارنامه خود دارند از افراد شاخص این بخش هستند.
انتصاب دکتر سعدمحمدی به‌عنوان معاون معدنی وزارت صمت، کاملاً بجا و شایسته بود/ سعدمحمدی از چهره‌های شاخص صنعت فولاد و صنایع معدنی است

به گزارش می متالز، رئیس انجمن فولاد گفت: ضمن تشکر از زحمات دکتر اسماعیلی در دوره تصدی و آرزوی توفیق برای ایشان و تبریک به آقای دکتر سعدمحمدی و تشکر از آقای دکتر رزم حسینی به‌خاطر این انتصاب بجا و شایسته، امیدوارم این انتصاب منشاء تحولات اساسی در بخش معدن و صنایع معدنی باشد.

سبحانی افزود: دکتر سعدمحمدی را سال‌ها است می‌شناسم و در جاهای مختلف افتخار همکاری با ایشان را داشته‌ام. ایشان نه فقط به لحاظ رشته تحصیلی، شایستگی اداره معاونت معدنی و صنایع معدنی را دارند بلکه با سوابق اجرایی که زمینه صنعت فولاد در کارنامه خود دارند از افراد شاخص این بخش هستند.

رئیس انجمن فولاد خاطرنشان ساخت: عضویت در هیات مدیره ذوب آهن، فولاد مبارکه و مدیرعاملی شرکت‌های ذوب آهن اصفهان، شرکت ملی فولاد ایران، شرکت تهیه و تولید مواد اولیه، شرکت روی و صنایع مس از جمله مسئولیت‌های اجرایی دکتر سعدمحمدی در بخش فلزات آهنی و غیرآهنی است.

دکتر سبحانی در پایان گفت: قطعا حضور دکتر سعدمحمدی با کوله‌باری از تجربه در معاونت معدنی وزارت صمت می‌تواند در ساماندهی به اوضاع نابسامان صنعت فولاد کشور و سایر صنایع مرتبط بسیار موثر، مفید و کارساز باشد. برای ایشان آرزوی توفیق دارم.

منبع: چیلان
عناوین برگزیده