تاریخ: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۴۴
بازدید: ۷۱
کد خبر: ۱۵۵۵۶۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

تکمیل و بروز رسانی پنج بسته سرمایه‌گذاری در چهارمحال و بختیاری

می متالز - رییس اداره طرح و برنامه‌ریزی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری از تکمیل بروزرسانی پنج بسته سرمایه‌گذاری حوزه صمت چهارمحال و بختیاری خبر داد.
تکمیل و بروز رسانی پنج بسته سرمایه‌گذاری در چهارمحال و بختیاری

به گزارش می متالز، خسروی با اشاره به لزوم جذب سرمایه ‌گذاران برای توسعه اقتصادی و اشتغال استان گفت: به ‌تازگی پنج بسته سرمایه‌گذاری در این استان تکمیل و برای جلب نظر سرمایه‌گذاران بروزرسانی شده است.

رییس اداره طرح و برنامه‌ریزی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری افزود: این بسته‌های سرمایه‌گذاری ویژه طرح‌های توجیهی واحدهای تولیدی شامل پلیمر اس. بی. اس (SBS)، ریسندگی نخ، بافندگی و رنگرزی و تکمیل پارچه در سیستم پشمی فاستونی، گریدهای مختلف پلی‌استال پلی اکسی متیلن، گریدهای مختلف متیل متاکریلات و پلی متیل متاکریلات و تولید الیاف شیشه از بازالت و کربن است.

وی اعلام کرد: برای اجرای این طرح‌ها ۱۶۳ میلیون و ۲۷۴ هزار یورو سرمایه ‌گذاری و زمینه اشتغال مستقیم برای دو هزار و ۵۷۰ نفر فراهم می‌شود.

خسروی تصریح کرد: رویکرد جدید سرمایه‌گذاری بر مبنای زنجیره‌های ارزش و مشارکت‌های سرمایه‌گذاران خارجی است.

وی یادآور شد: طرح‌های سرمایه‌گذاری جدید در حوزه صنعت چهارمحال و بختیاری به 2 زبان فارسی و انگلیسی تهیه شده و آماده ارائه به سرمایه‌گذاران است.

رییس اداره طرح و برنامه‌ریزی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری این طرح‌ها را جزو برنامه‌های اولویت‌دار کشور اعلام کرد و گفت: این محصولات تولید داخل ندارند و به‌علت واردات آن‌ها، ازربری بالایی دارند.

وی گفت: امکان‌سنجی این طرح‌ها انجام شده است و سرمایه‌گذاران می‌توانند برای دریافت گزارش‌های توجیهی اقدام کنند.

خسروی تاکید کرد: قرار شده این طرح‌ها در شهرستان‌های کمتر توسعه ‌یافته و کم‌برخوردار با سرانه کم‌ اشتغال در چهارمحال و بختیاری اجرایی شود.

وی افزود: امکان تخصیص و پرداخت تسهیلات بانکی برای تسریع در روند راه‌اندازی این طرح‌ها وجود دارد.

هم‌اکنون بیش از ۹۵۰ واحد تولیدی صنعتی در چهارمحال و بختیاری فعالیت دارد.

عناوین برگزیده