تاریخ: ۰۳ تير ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۲:۲۳
بازدید: ۲۵۹
کد خبر: ۱۵۵۹۳
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

ماشین‌سازی اراک و یک شرکت ریلی روسی تفاهم‌نامه امضا کردند

می متالز - ماشین‌سازی اراک و یک شرکت ریلی روسی تفاهم‌نامه امضا کردندReviewed by سایت رادیوسهام on May ۳۰Rating: ۴.۰ماشین‌سازی اراک ویک شرکت ریلی روسی تفاهم‌نامه امضاکردندماشین‌سازی اراک ویک شرکت ریلی روسی تفاهم‌نامه امضاکردند
ماشین‌سازی اراک و یک شرکت ریلی روسی تفاهم‌نامه امضا کردند

به گزارش می متالز، شرکت RM Rail روسیه قرارداد ساخت هزار واگن باری را با شرکت‌های ایرانی امضا کرده که ساخت بخشی از این واگن‌ها براساس تفاهم‌نامه اخیر به ماشین‌سازی اراک واگذارشده است.

شرکت ماشین‌سازی اراک در راستای توسعه فعالیت‌های حرفه‌ای و تولیدی با شرکت روسی (RM Rail) تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.

جعفر صفری مدیرعامل شرکت ماشین‌سازی اراک با اعلام این خبر افزود: این شرکت روسی قرارداد ساخت هزار واگن باری را با شرکت‌های ایرانی امضا کرده که ساخت بخشی از این واگن‌ها براساس تفاهم‌نامه اخیر به ماشین‌سازی واگذارشده است.

صفری ادامه داد: این شرکت روسی از واحدهای تخصصی در دانش فنی و مهندسی جهان است که در زمینه‌های مختلف از قبیل تولید تجهیزات پالایشگاهی، وسایل نقلیه موتوری، قطعات خودرو، لوکوموتیو و انواع واگن تجارب ارزنده‌ای دارد.

او گفت: بسیاری از فعالیت‌های این شرکت روسی با زمینه‌های کاری ماشین‌سازی اراک همخوانی دارد و به همین دلیل برای همکاری بیشتر سند برنامه‌ای تدوین‌شده است.

مدیرعامل شرکت ماشین‌سازی اراک اظهار کرد: همکاری در زمینهٔ تولید تجهیزات پالایشگاهی و نیروگاهی در مرحله دوم قرارداد کاری با این شرکت روسی است.

عناوین برگزیده