تاریخ: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۳۸
بازدید: ۲۴۴
کد خبر: ۱۵۶۷۵۷
سرویس خبر : آهن و فولاد
احمد دنیانور:

تنش و هیاهو سودی برای صنعتگران فولادی ندارد/ به حق نوردکاران اجحاف شده

می متالز - احمد دنیانور، فعال حوزه صنعت فولاد اظهار کرد: به عنوان یک صنعتگر قدیمی و یکی از نخستین اعضای هیات مدیره انجمن فولاد معتقدم به نوردکاران اجحاف شده است.
تنش و هیاهو سودی برای صنعتگران فولادی ندارد/ به حق نوردکاران اجحاف شده

به گزارش می متالز به نقل از روابط عمومی انجمن نوردکاران فولادی ایران، احمد دنیانور تصریح کرد: انجمن فولاد می توانست با شنیدن صدای نوردکاران وفاق ایجاد کند و مشکلات فعلی و انشقاق بین تولیدکنندگان فولاد و محصولات فولادی و در واقع درجامعه صنعتگران کشور بوجود نیاید.

 

وی افزود: همچنین معتقدم معاونت پیشین وزارت صمت در امور معادن و صنایع معدنی جناب آقای دکتر «داریوش اسماعیلی» می توانست بین نوردکاران و فولادسازان وفاق و دوستی ایجاد کند و موجب همدلی بین صاحبان صنایع باشند اما این کار را به خوبی انجام ندادند.

 

دنیانور تاکید کرد: صنعتگران فولادی باید بدانند با درگیری و تنش سودی حاصل نمی شود همان طور که تاکنون نیز نوردکاران نتوانستند به شمش ارزان برسند.


وی در پاسخ به این پرسش که همچنان در انجمن تولیدکنندگان فولاد به عنوان عضو هیات رئیسه فعالیت دارند، گفت: در چند روز گذشته در فضای مجازی مطالبی از جانب بنده منتشر شده که من را به عنوان هیات رئیسه انجمن فولاد معرفی کردند که باید عرض کنم من یکسالی هست که دیگر عضو هیات رئیسه انجمن فولاد نیستم و به دلیل اینکه 14 سال عضو هیات رئیسه انجمن فولاد بودم احتمالاً به اشتباه با برداشت از مطالب قبلی این عنوان برای بنده ذکر شده است. 

 

دنیانور تاکید کرد: ازاعضای هر دو انجمن که از دوستان و همکاران قدیمی هستند درخواست می کنم تا در فضایی به دور از هر گونه تنش با یکدیگر به گفت و گو بنشینند و اجازه ندهند تا برخی با آلوده کردن فضا، به نفع خود بهره جویند و هر دو گروه از صنعتگران و زحمتکشان این مرز و بوم بوده و کارآفرینی و اشتغال زایی برای کشور عزیزمان انجام می دهند و هر دو در یک جبهه در شرایط سخت اقتصادی در حال نبرد هستند و بهتر است در فضایی آرام و به دور از هرگونه هیاهو ضمن بالابردن قدرت تحمل خود در مقابل نقد به گفت و گو بپردازند.


وی افزود: هیاهوی فولاد سازان و نوردکاران باعث ورود افرادی به صنعت فولاد می شود که صلاحیت علمی و فنی این کار را ندارند و این اقدام آنها به ضرر صنعتگران فولادی تمام می شود.

منبع: می متالز
عناوین برگزیده