تاریخ: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۲:۱۰
بازدید: ۸۹
کد خبر: ۱۵۶۸۱۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

۴۵۸ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری برای جهش تولید در سبزوار محقق شد

می متالز - رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار گفت: ۴۵۸ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صنعتی با هدف جهش تولید ظرف امسال تاکنون در این شهرستان واقع در غرب خراسان رضوی صورت گرفته است.
۴۵۸ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری برای جهش تولید در سبزوار محقق شد

۴۵۸ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری برای جهش تولید در سبزوار محقق شد - ایرنا

به گزارش می متالز، علی امیدبخش روز دوشنبه افزود: حجم سرمایه‌گذاری صورت گرفته در حوزه صنایع شهرستان سبزوار ظرف ۱۰ ماه امسال در مقایسه با میزان سرمایه‌گذاری انجام شده در مدت مشابه پارسال دو برابر بیشتر است. 

وی ادامه داد: با هدف جهش تولید ۲۳ فقره پروانه بهره برداری صنعتی با اشتغال ۲۷۱ نفر با سرمایه گذاری ۴۵۸ میلیارد ریالی از ابتدای سالجاری در بخش‌های صنایع شیمایی، فلزی، برق و چوب شهرستان سبزوار به ثمر نشسته است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار به ظرفیتهای قابل توجه حوزه صنعت و معدن این خطه و تلاش برای ارتقا بهره‌وری از آن اشاره و بیان کرد: تسهیل در صدور مجوزها و حمایت دفتر سرمایه‌گذاری، تمایل افراد صاحب سرمایه را به فعالیت در بخش صنعت سبزوار بالا برده است. 

وی گفت: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در سبزوار نیز ظرف امسال تاکنون همه تلاش خود را با کمک به صنعتگران این خطه به منظور تحقق جهش تولید بکار گرفته و همچنان فعال است. 

امیدبخش افزود: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در سبزوار از ابتدای امسال تاکنون مشکلات ۹۰ واحد تولیدی را مورد بررسی قرار داده است.

وی گفت: موارد عمده موانع و مشکلات برسی شده واحدهای صنعتی تولیدی سبزوار از سوی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید این شهرستان شامل "صدور مجوز، امهال تسهیلات و جذب تسهیلات جدید بانکی برای توسعه" تشخیص داده و برای پاسخگویی به آنها اقدامات لازم و راهگشا ترتیب داده شد.   

سبزوار دو شهرک صنعتی با ۷۰ واحد صنعتی فعال دارد.

مرکز شهرستان ۳۰۵ هزار نفری سبزوار در فاصله  ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

عناوین برگزیده