تاریخ: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۸:۳۴
بازدید: ۸۵
کد خبر: ۱۵۶۸۲۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
ساعت پنج و نیم عصر:

بورس بد بیخ ریش صاحبش

می متالز - گزارش پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به پیشکشی که هیچ کس نپذیرفت و فسفرسوزانی دوباره حبابیون و مرغدارانی که جو گیر شده اند و.‌..
بورس بد بیخ ریش صاحبش

به گزارش می متالز به نقل از بورس نیوز، در تقابل منفی و مثبت های بورس، امروز شاخص کل با رنگ سبز و شاخص کل هم وزن با رنگ سرخ به معاملات پایان دادند تا نشان دهند بدون رئیس هم اداره این بازار ممکن است‌. اما از پشت صحنه خبر رسیده بعد از استعفای جناب رئیس ملاصدرا، دوستان به چندین نفر مدیریت ملاصدرا را پیشنهاد داده اند؛ اما هر که شنیده گفته پیشکش خودتان که ریاستی که از حالا معلوم است چند ماه دیگر به فحش خوری و آبروریزی و استعفا ختم شود را نمی خواهیم. خلاصه که اینطور بوده که مال بد بیخ ریش صاحبش مانده و آقایان باز دست به دامان همان مدیر گریزپای قبلی شده اند تا شاید برگردد...

 

بورس گران فروشان

بعضی از مدیران بخش تولید خیلی قشنگ انتقاد می کنند. همه را کاسب تحریم می خوانند جز خودشان و سرمنشا تمام مفاسد و گرانی ها و... را هم بورس کالا می دانند. ادعا دارند ما انقلاب کرده ایم تا وابسته نباشیم و حالا هم قیمت جهانی به ما چه؟ ولی عجیب است که تمام این شعارها و شلوغ کاری ها فقط برای وقتی است که می خواهند مواد اولیه بخرند؛ اما وقت فروش محصول... خب حق هم دارند، چیز زیادی نمی خواهند. بی خیال قیمت جهانی، فولاد را باید خیلی خیلی ارزان تر به این بزرگواران عرضه کنید تا تبدیل به یک چیزی کنند و یا سوبله در بازار داخل بفروشند یا نگاه کنیم ببینیم سر از بازار صادراتی درآورده اند! فقط مانده ایم اگر بورس کالا بازار گران فروشی است، چرا تا می گویند شما هم همانطور که مواد اولیه را در بورس کالا می خرید محصول تان را هم در بورس کالا بفروشید، رنگ به رنگ می شوند و خود را به در و دیوار می کوبند.

 

اساتید مکتب ندیده باز فسفر سوزاندند

یکی از عساتید تحلیل کرده اند و پی برده اند که بورس تهران هنوز خیلی حباب دارد و هر آن ممکن است بترکد و هر وقت شاخص کل به ۲۵۰ هزار واحدی رسید، منطقی شده! قضاوت با شما...

 

اعتراضات تخم مرغی، مرغداران را هوایی کرد

بحث مرغ و تخم مرغ چند وقتی است که در سر خط خبرها قرار دارد و از وقتی هم مرغداران عزیز فهمیده اند تخم مرغ هایشان چه نقش موثری در عزل و نصب مدیران بورسی و روند بازار سرمایه دارد، هوا برشان داشته و اخیرا هم اعلام کرده اند مردم همانطور که گوشت ۱۰۰ هزار تومانی می خرند، مرغ گران تر هم می توانند بخرند! تازه دبیرشان فرموده تخم مرغ گران تر هم شود، مردم مجبورند بخرند! خدایی بی راه هم نگفته، این مردم خیلی وقت است که مجبورند مجبور باشند... شما هم اعتراض داشتی، چند تا تخم مرغ خرجش کن.

 

به وقت ""چه کنم"" ها در جاده مخصوص

از جاده مخصوص خبر رسیده دلالان محترمی که تا دیروز برای مرغ و خروس خانه شان هم خودرو ثبت نام کرده بودند تا در بازار آزاد همان را به قیمت خون نیاکان شان به سایرین بفروشند، ماتم گرفته اند که در سراشیبی قیمت ها چطور خودروهایی که روی دست شان باد کرده، به خلق الله قالب کنند. اهالی جاده مخصوص هم کاسه چه کنم دست گرفته اند که اگر دلالان نخرند، چه کنیم؟؟ حالا باید دید کاهش قیمت ها ادامه دارد یا باز بازی جدیدی برای بالا بردن قیمت ها راه می اندازند و فیتیله قیمت ها را بالا می کشند.

عناوین برگزیده