تاریخ: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۱۷
بازدید: ۸۵
کد خبر: ۱۶۲۱۴۳
سرویس خبر : انرژی

تمدید گواهینامه‌های سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) شرکت پالایش نفت تهران

می متالز - ممیزان شرکت توف (Austria) با تمدید گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه شرکت پالایش نفت تهران از عملکرد این شرکت قدردانی کردند.
تمدید گواهینامه‌های سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) شرکت پالایش نفت تهران

تمدید گواهینامه‌های سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) شرکت پالایش نفت تهران

به گزارش می متالز، سعید طاهری رئیس اداره مهندسی کیفیت و بهره‌وری شرکت پالایش نفت تهران با اعلام این خبر گفت: ممیزی خارجی سیستم مدیریت یکپارچه توسط تیم ۵ نفره متشکل از ممیزان شرکت توف نورد (Austria) خاتمه یافت که بر این اساس شرکت پالایش نفت تهران توانست برای دومین سال گواهینامه‌های خود را تمدید نماید.

وی افزود: این ممیزی مشتمل بر سیستم‌های مدیریت کیفیت ISO 9001:2015، مدیریت محیط زیست ISO 14001:2015، مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی OHSAS 18001:2007، مدیریت انرژی ISO 50001:2011 و مدیریت HSE-MS بود که به مدت ۳ روز بر طبق برنامه زمان‌بندی ارائه شده به واحدهای عملیاتی و ستادی انجام شد.

طاهری با اشاره به نگاه مثبت ممیزان توف (Austria) به اقدامات سیستمی پالایشگاه تهران اظهار داشت: خوشبختانه عملکرد همکاران شرکت در سال جاری علی رغم شیوع بیماری کرونا و مشکلات ناشی از آن به‌گونه‌ای بود که بدون ثبت عدم انطباق اساسی، مهر تائید ممیزان توف را به همراه داشت. ممیزی شرکت پالایش نفت تهران۱۲ فرصت بهبود و ۵ عدم انطباق جزئی داشت.

وی افزود: از نکات بارز ممیزی این دوره می‌توان به ارائه سند مدیریت استراتژیک، تدوین ریسک‌های فرایندی، اقدامات زیست محیطی و عملکرد مدیریت انرژی اشاره کرد.

رئیس اداره مهندسی کیفیت و بهره وری شرکت پالایش نفت تهران پیرامون اقدامات و برنامه های آتی در زمینه ممیزی سیستم مدیریت یکپارچه بیان داشت: پس از تمدید گواهینامه های مراقبتی شرکت در سال جاری، در ممیزی سال ۱۴۰۰ گواهینامه های ISO9001:2015 ، ISO14001:2015 و مدیریت HSE-MS تجدید و گواهینامه‌هایISO50001:2011 به ISO50001:2018 و ۲۰۰۷: OHSAS 18001 به ISO45001:2018 به‌روز رسانی می شود.

شایان ذکر است توف (Austria) سازمانی است که بر پایه به کارگیری دانش و تخصص در صنایع با هدف ایجاد ساختارهای معین به منظور ممیزی و پایش فرایندها و شاخص‌های شرکت‌های صنعتی بر اساس الزامات استاندارد به عنوان شخص ثالث و بی طرف به عنوان نماینده شرکت توف آلمان در ایران فعالیت می نماید.

این شرکت از سال ۱۳۸۷ کار ممیزی و پایش سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) شرکت پالایش نفت تهران را بر عهده دارد.

عناوین برگزیده