تاریخ: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۰:۴۵
بازدید: ۱۰۰
کد خبر: ۱۶۳۳۹۷
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

دو انتصاب جدید در شرکت های معدنی

می متالز - رئیس هیات عامل ایمیدرو در احکامی جداگانه مدیر عامل جدید ایمپاسکو و سرپرست شرکت ملی فولاد ایران را منصوب کرد.
دو انتصاب جدید در شرکت های معدنی

به گزارش می متالز، در این احکام امیرعلی طاهرزاده به عنوان مدیر عامل جدید شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران و علیرضا رشیدی به عنوان سرپرست جدید شرکت ملی فولاد منصوب شدند و در ادامه این تغییرات امیرحسین نادری، از سمت مدیرعاملی شرکت ملی فولاد به عنوان عضو جدید هیئت مدیره شرکت فولاد مبارکه اصفهان منصوب شد.

امیرعلی طاهرزاده، پیش از این قائم مقام شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر بود و مدیریت امور معادن ایمیدرو را نیز در کارخانه خود دارد. با توجه به این موضوع که ایمپاسکو بازوی اجرایی ایمیدرو است و واحدها و مجتمع های اکتشافی و معدنی بسیاری در سراسر کشور تحت مدیریت این شرکت است حضور طاهرزاده به عنوان مدیری که پیش از این هم در ایمیدرو حضور داشته و با سیاستهای این سازمان آشنایی کامل دارد و هم جایگاهی با عنوان مدیر امور معادن داشته، حاکی از اشراف این مقام به مسائل و چالشهای حوزه معدن است که می تواند در نهایت منجر به بهره وری بالاتر در واحدها و مجتمع های اکتشافی و معدنی تحت مدیریت ایمپاسکو باشد.

انتخاب علیرضا رشیدی نیز به عنوان سرپرست جدید شرکت ملی فولاد با توجه به سابقه مدیریتی ایشان در شرکت ملی فولاد می تواند نویدبخش اتفاقات خوبی در این شرکت باشد. حضور نادری در هیئت مدیره فولادمبارکه با توجه به سابقه طولانی وی در جایگاه معاونت مالی اقتصادی فولاد مبارکه نیز اقدامی شایسته است.

در انتصابات اخیر تمامی افراد در حوزه ای قرار گرفته اند که پیش از آن سابقه حضور در آن شرکت یا فعالیت گسترده در همان حوزه را در کارنامه ثبت کرده اند. به نظر می رسد این تغییرات هوشمندانه نتایج مثبتی داشته و بهره وری شرکتها را در این مقطع حساس برای تصمیم گیری تقویت نماید. یکی از ویژگی بارز در این افراد علاوه بر توانمندی، خوشنامی و وجهه اخلاقی مثبت آنها بوده که می تواند بازدهی عملکردشان را دو چندان کند.

عناوین برگزیده