تاریخ: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ ، ساعت ۲۳:۲۱
بازدید: ۲۷۹
کد خبر: ۲۰۴۷۲

بررسی ترانزیت کالا از بنادر هند به افغانستان و کشور‌های حوزه CIS

می متالز - مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در دیدار با مدیر عامل شرکت ملی کشتیرانی هند و مدیران ارشد این شرکت به بررسی ترانزیت کالا پرداخت.
بررسی ترانزیت کالا از بنادر هند به افغانستان و کشور‌های حوزه CIS

به گزارش می متالز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، محمد راستاد؛ مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی طی سفر دو روزه خود به کشور هند با مدیر عامل شرکت ملی کشتیرانی هند و مدیران ارشد این شرکت به منظور توسعه همکاری‌های بندری و دریایی، دیدار کرد.

مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی و هیأت همراه با حضور در محل ساختمان کشتیرانی ملی هند (SCI) ضمن برگزاری نشست با مدیر عامل شرکت ملی کشتیرانی هند و مدیران ارشد این شرکت، جلسه مشترکی را با حضور مدیران ارشد انجمن خطوط کشتیرانی هند، نمایندگان شرکت‌های فورواردی، برخی از شرکت‌های پایانه دار، انجمن حمل و نقل و لجستیک و همچنین اتاق بازرگانی هند برگزارکردند.

در این جلسه که با حضور سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در بمبئی و همچنین کاپیتان آفرینش؛ نماینده جدید شرکت ملی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در بمبئی برگزار شد، موضوعات مختلف مرتبط با ترانزیت کالا از بنادر هند به افغانستان و کشور‌های حوزه CIS مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت که علاوه بر هیأت سازمانی حاضر، نماینده گمرک و معاونت حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی نیز به ارائه دیدگاه‌های خود پرداخته و به سئوالات و ابهامات حاضرین پاسخ دادند.

عناوین برگزیده