تاریخ: ۱۰ آبان ۱۳۹۷ ، ساعت ۰۱:۲۲
بازدید: ۱۹۹۷
کد خبر: ۲۱۶۱۲
سرویس خبر : متالورژی و مواد
می متالز گزارش می دهد:

حضور ۱۲ شرکت ایرانی در بزرگترین نمایشگاه فلزات، متالورژی و ریخته گری خاورمیانه و اروپا در ترکیه

می متالز - سه نمایشگاه آنکیروس 2018 (Ankiros)، آنوفر 2018 (Annofer) و ترک کست 2018 (Turkcast) به صورت همزمان از 25 اکتبر تا 27 اکتبر 2018 (3 تا 5 آبان 1397) در شهر استانبول ترکیه برگزار شد.
حضور ۱۲ شرکت ایرانی در بزرگترین نمایشگاه فلزات، متالورژی و ریخته گری خاورمیانه و اروپا در ترکیه

به گزارش خبرنگار می متالز، چهاردهمین نمایشگاه بین المللی آهن، فولاد، ماشین آلات و محصولات ریخته گری (آنکیروس 2018)، سیزدهمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و محصولات فلزات غیرآهنی (آنوفر 2018) و هشتمین نمایشگاه محصولات ریخته گری (ترک کست 2018) به صورت همزمان از 25 اکتبر تا 27 اکتبر 2018 (3 تا 5 آبان 1397) در استانبول ترکیه برگزار شد.

امسال 1020 غرفه‌گذار در این سه نمایشگاه مشارکت داشتند که 621 غرفه‌گذار آن بین المللی و 399 غرفه‌گذار آن ترکیه ای بودند و 17197 بازدیدکننده حرفه ای از سراسر دنیا از این سه نمایشگاه بازدید کردند.

همزمان با این سه نمایشگاه نیز 2 کنگره همزمان دیگر به نام های دهمین کنگره بین المللی ریخته گری (توسط انجمن ریخته گران ترکیه TUDOKSAD) و نوزدهمین کنگره بین المللی متالورژی و مــواد (توسط اتاق مهندسان مواد و متالورژی ترکیه  UCTEA) برگزار شد.

از این سه نمایشگاه - دو سالانه - به عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای صنعت متالورژی و ریخته‌گری در حوزه‌های آهنی و غیرآهنی در منطقه خاورمیانه و اروپا یاد می‌شود.

سه نمایشگاه فوق در مرکز نمایشگاهی و کنگره تویاپ استانبول در منطقه بیوکچکمسه استانبول در بخش اروپایی آن برگزار شد.

امسال شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، فولاد هرمزگان، مجتمع صنعتی اسفراین، مجتمع جهان فولاد سیرجان، توسعه آهن و فولاد گل گهر (بهمراه معدنی و صنعتی گل گهر)، صنایع فروآلیاژ ایران، فروسیلیس ایران، آهن و فولاد ارفع، آهن و فولاد غدیر ایرانیان، هلدینگ میدکو و شرکت GMI (بهمراه فروسیلیس غرب پارس، فولاد سیرجان ایرانیان، بابک مس ایرانیان) و کنترل سیستم ابزار نوین نیز از ایران در این سه رویداد مهم نمایشگاهی حضور داشتند.

در مراسم افتتاح این سه نمایشگاه آقای Hasan Buyukdede معاون وزیر صنعت و تکنولوژی ترکیه و هیات همراه از غرفه های شرکت های ایرانی در سالن 6 بازدید و از نزدیک در جریان توسعه و پیشرفت شرکت های ایرانی قرار گرفت.

شایان ذکر است، غرفه های شرکت های ایرانی حاضر در این نمایشگاه مورد استقبال صنعتگران، بازرگانان و کارشناسان مرتبط قرار گرفته و مباحث فنی و کارشناسی خوبی بین آنها تبادل گردید. برندینگ، توسعه صادرات، بهره گیری دانش فنی و فناوری های روز، تامین و خرید اقلام مصرفی و ... از مهمترین مباحث مورد توجه کارشناسان ایرانی حاضر در نمایشگاه بود.


برای دریافت فهرست کامل غرفه‌داران در سه نمایشگاه آنکیروس، آنوفر و ترک کست 2018 اینجا کلیک نمایید. جهت دریافت اطلاعات بیشتر به سایت www.ankiros.com مراجعه نمایید.

منبع: می متالز
عناوین برگزیده