تاریخ: ۰۱ آذر ۱۳۹۷ ، ساعت ۲۰:۲۳
بازدید: ۲۱۱
کد خبر: ۲۳۰۵۹
سرویس خبر : انرژی
مدیرعامل شرکت نفت مسجد سلیمان:

۲ درصد بیشتر از تعهدمان نفت تولید کردیم

می متالز - مدیرعامل شرکت نفت مسجد سلیمان گفت: در نیمه نخست سال جاری توانستیم دو درصد بیشتر از تعهد خود تولید نفت داشته باشیم.
۲ درصد بیشتر از تعهدمان نفت تولید کردیم

به گزارش می متالز، قباد ناصری مدیرعامل شرکت نفت مسجد سلیمان در حاشیه نشست دهمین نمایشگاه تخصصی ساخت داخل تجهیزات صنعت نفت و حفاری اهواز اظهار داشت: این شرکت یکی از ۵ شرکت بهره‌بردار تابع مناطق نفت‌خیز جنوب است که براساس برنامه تکلیفی و ابلاغی عملیات راهبری و تولید از میادین و مخازن نفت و گاز در شمال خوزستان و بخش‌هایی از لرستان و ایلام را با ظرفیت ۱۶۹ هزار بشکه نفت در روز به عهده دارد که یکی از بزرگترین شرکت‌های بهره‌بردار کشور محسوب می‌شود.

وی افزود: با توجه به وجود سدهای بزرگی مثل شهید عباسپور، مسجد سلیمان، گتوند اولیا، دز، بالارود، کرخه و رودهای کارون ، دز ، بالارود، کرخه ، کشگان در این حوزه عملیاتی، این شرکت لزوم بازرسی مداوم و مدون از خطوط لوله و تاسیسات فرآورشی را به منظور اطمینان از عملکرد صحیح و نبود خطر نشت در دستور کار قرارداده است.

ناصری اظهار داشت: در سال ۹۶ علیرغم تنگناها و مشکلاتی که در حوزه عملیاتی وجود داشت، ما توانستیم تمامی تعهدات خود در خصوص تولید نفت و گاز را عمل کرده و ۳.۲ درصد بیشتر از تعهدمان نفت تولید کنیم .

وی یادآورشد: در نیمه نخست سال جاری هم موفق شدیم دو درصد بیشتر از تعهد خود نفت تولید کنیم.

عناوین برگزیده