تاریخ: ۰۹ آذر ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۸:۲۸
بازدید: ۲۳۶
کد خبر: ۲۳۵۹۲
سرویس خبر : انرژی
معاون دریایی سازمان بنادر

پرونده نفتکش سانچی هنوز باز است

می متالز - حق شناس گفت:پرونده نفتکش سانچی هنوز باز است و سازمان بنادر با همکاری شرکت ملی نفتکش برای گرفتن بیمه دریانوردان سانچی مسیر حقوقی را طی می کند.
پرونده نفتکش سانچی هنوز باز است

به گزارش می متالز، هادی حق شناس معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با تاکید بر تقویت ناوگان ملی دریایی گفت: تحریم‌ها تاثیر کمتری برای صنعت دریایی دارد و ما با تقویت فعالیت‌های خود سعی خواهیم کرد میزان اثرگذاری تحریم‌ها را کمرنگ‌تر کنیم.

وی با بیان اینکه ایران در صنعت کشتی‌سازی نسبت به سایر کشورهای دیگر عقب نیستیم، گفت: خوشبختانه مشکلی در ساخت کشتی وجود ندارد و هم‌اکنون از تمامی ظرفیت‌های خود در جهت تقویت صنعت کشتی‌سازی و شناور سازی استفاده خواهیم کرد.

حق شناس افزود: پرونده نفتکش سانچی هنوز باز است و سازمان بنادر با همکاری شرکت ملی نفتکش برای گرفتن بیمه دریانوردان سانچی مسیر حقوقی  را طی می کند.

وی با بیان اینکه سازمان بنادر توسعه گردشگری را  در بخش دریایی در دستور کار قرار داده است، گفت: استفاده از تسهیلات و وجوه اداره شده و همچنین همکاری با بخش خصوصی سعی خواهیم کرد سرمایه‌گذاران را برای سرمایه‌گذاری در این حوزه تشویق کنیم.

معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه هیچ کشتی و یا شناور ناایمنی در آب‌های ایران وجود ندارد، گفت: خوشبختانه سازمان بنادر ،نوسازی تمامی شناورهای خود را در دستور کار  قرار داده است و از سوی دیگر اجازه تردد هیچ شناور ناایمنی را در آب‌های ایران نمی‌دهد.

عناوین برگزیده