تاریخ: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۲:۰۱
بازدید: ۲۴۹
کد خبر: ۲۳۹۱۶
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

از سند راهبردی شرکت سیمان شمال رونمایی شد

می متالز - روز چهارشنبه مورخ بیست و سوم آبان ماه سال جاری از سند راهبردی شرکت سیمان شمال رونمایی شد.
از سند راهبردی شرکت سیمان شمال رونمایی شد

به گزارش می متالز، پیشرفت و توسعه هر سازمان، مرهون تدوین و اجرای برنامه های راهبردی با نگاه به افق بلند و چشم انداز می باشد.

لاجرم سند راهبردی هر سازمان مبنای تصمیم و عمل آن سازمان برای یک دوره تعیین شده خواهد بود تا براساس آن به اهداف ترسیم شده و جایگاه  و نقطه تعالی مورد نظر دست یابند.

شرکت سیمان شمال با بهره گیری از اندیشه و تجربه مدیران و کارشناسان خبره خود و مشاوره و مشارکت نخبگان و اساتید دانشگاهی، طی چند ماه مطالعه، تحقیق، بررسی و ارزیابی علمی و تخصصی از گذشته، حال و آینده صنعت سیمان و موضوعات مرتبط با آن، وضعیت سیمان شمال در این عرصه و تحولات پیش رو، اقدام به تهیه و تنظیم سند راهبردی این شرکت نموده است.

لذا طی نشستی در تاریخ ۹۷/۰۸/۲۳ و با حضور آقای مهندس داداش مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه صنایع سیمان (سیدکو) و آقای مهندس صفریان نودهی مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره شرکت سیمان شمال و مدیران و روسای این شرکت، از سند راهبردی شرکت سیمان شمال رونمایی شد.

در این مراسم آقای مهندس داداش اظهار داشت: قدردان آقای مهندس صفریان (مدیرعامل) و همکاران گرامی ایشان در مجموعه سیمان شمال هستیم. شرکت سیمان شمال در مقطع سه چهار سال پیش حواشی زیادی در حوزه های مختلف اعم از معدن، زیرساخت های تولید، بدهی های مالیاتی و بانکی و غیره داشته و به تبع آن نتوانست راندمان خوبی بگیرد و حال با دستان با کفایت شما در جایگاه مناسبی است. اما این شرکت را نباید با شرایط سه چهار سال پیش مقایسه نمود و باید نقطه تعالی تعریف شود و برای رسیدن به آن نقطه برنامه ریزی کنیم که امروز این اتفاق مبارک افتاده است. برای همه شما آرزوی موفقیت دارم.

همچنین آقای مهندس صفریان نودهی نیز در این جلسه عنوان کرد: امروز میدان کارزار و خط مقدم جبهه برای پاسداری از اقتدار ایران اسلامی و تقویت آن، عرصه تولید و تلاش در حوزه صنعت و اقتصاد است و هر آنکس دل در گرو اعتلای ایران بزرگ دارد باید با جدیت و احساس مسئولیت بیشتر در این عرصه تلاش مضاعف و مجدانه نماید.

آنچه در عصر کنونی، عصر علم و تکنولوژی و اطلاعات، عصر ارتباطات و رقابت در بازار، از اصول مسلم و قابل اعتناء و لازمه حیات و بقاء و پیشرفت است، برنامه ریزی علمی و اصولی است و هر سازمانی که از آن غافل باشد آینده اش رو به زوال و شکست خواهد بود.

وی افزود: باید نقشه راه داشته باشیم، اینکه الان در چه نقطه ای هستیم، به کجا باید برویم، چه گامهایی باید برداریم، هدف گذاری چیست و برای رسیدن به آن هدف چه ساز و کاری باید تدارک دید و چه اقداماتی باید انجام داد، موانع و چالشهای پیش رو چیست و راهکارهای گذر از آن چه می باشد.

مدیر عامل شرکت سیمان شمال ضمن اشاره به این موضوع که با این نگاه و نگرش، تیمی ۱۳ نفره از اهل فکر و صاحب اندیشه و تجربه، با بهره گیری از اندیشمندان دانشگاهی را مامور  تدوین سند راهبردی و استراتژیک نموده ایم بیان داشت: آنچه که تهیه و تنظیم شد، ماحصل چند ماه تلاش علمی، تخصصی و تجربی جمعی از همکاران عزیز می باشد که بسیار ارزشمند است و می تواند الگویی برای رشد و تعالی باشد. انتظار این است و بر آن تاکید می کنم که سند راهبردی باید مبنای تصمیم گیری و اجرا قرار گیرد تا توسعه و پیشرفت محقق گردد.

لازم به ذکر است که در ابتدای این نشست، آقای دکتر محمودزاده، مشاور طرح تدوین سند راهبردی، از طریق پاورپوینت، سند تدوین شده را تشریح نمود.

عناوین برگزیده