تاریخ: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۳:۱۵
بازدید: ۳۳۹
کد خبر: ۲۴۱۷۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

حمایت وزیر صنعت از شرکت پرحاشیه فرابورسی

می متالز - وزیر صنعت با اشاره به برنامه های در دستور کار برای حفظ خطوط تولیدی،از به تولید نشستن شرکت هپکو خبر داد و گفت: با برنامه دولت نه تنها وضع موجود این شرکت حفظ می‌شود بلکه قابل ارتقاء نیز خواهد بود.
حمایت وزیر صنعت از شرکت پرحاشیه فرابورسی

به گزارش می متالز، رضا رحمانی در بازدید از شرکت هپکو در جمع خبرنگاران گفت: خوشبختانه شاهد به تولید نشستن هپکو هستیم و فعالیت و کار و تلاش در این مجموعه در جریان است. این واحد صنعتی به چرخه تولید بازگشته و کارگران و مدیران آن با انگیزه در حال کار هستند.

وی با بیان اینکه استان مرکزی یکی از قطب‌های صنعتی ایران است، افزود: حتما برنامه‌های مختلفی برای فعالسازی ظرفیت تولید استان در دستور کار است.برنامه دولت و وزارت صنعت حفظ و تامین خطوط تولیدی است، فعال شدن همه واحدهای تولیدی در اولویت است و همه استانداران و دولت پیگیر این مهم هستند.

این مقام مسئول حفظ خطوط تولیدی را به معنی حفظ اشتغال دانست و گفت: امروز یکی از برنامه‌های اولویت‌دار دولت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام خاصه پروژه‌های دارای بیش از ٦٠ درصد پیشرفت است و نوسازی صنایع در اولویت قرار دارد. ظرفیت‌های مالی و حمایت مالی خوبی در این راستا در نظر گرفته شده و هرگونه حمایت را اعمال خواهیم کرد.

وی ادامه داد: براساس برنامه، فعال سازی معادن کوچک در دستور کار است و می‌توان تامین ماشین‌آلات مورد نیاز در این زمینه را از طریق هپکو انجام داد. بخشی از تولیدات و سفارشات این شرکت نیز مربوط به راهداری است. با برنامه‌ای که دولت برای هپکو دارد نه تنها وضع موجود حفظ می‌شود بلکه قابل ارتقاء نیز خواهد بود.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده