تاریخ: ۰۸ دی ۱۳۹۷ ، ساعت ۲۲:۳۴
بازدید: ۳۵۵
کد خبر: ۲۵۵۶۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
قبادیان اعلام کرد؛

ثبت ۲۶۰ میلیارد ریال قرارداد فناوری و پژوهش در نمایشگاه وزارت صمت

می متالز - معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صمت از ثبت ۲۶۰ میلیارد ریال قرارداد تا پایان چهارمین نمایشگاه پژوهش و فناوری صنعت، معدن و تجارت خبرداد.
ثبت ۲۶۰ میلیارد ریال قرارداد فناوری و پژوهش در نمایشگاه وزارت صمت

به گزارش می متالز، برات قبادیان درباره معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صمت از ثبت ۲۶۰ میلیارد ریال قرارداد تا پایان چهارمین نمایشگاه پژوهش و فناوری صنعت، معدن و تجارت خبر داد و گفت: تمایز این رویداد نمایشگاهی در سال ۹۷ نسبت به نمایشگاه های دیگر تقاضا محور بودن آن بود و تلاش شد این نمایشگاه نیازهای روز کشور را پاسخ دهد.

وی همچنین درباره نتایج برگزاری این نمایشگاه افزود: در طی این دوره از نمایشگاه ۲۳ قرارداد به ارزش بیش از ۲۶۰ میلیارد ریال منعقد شد.

چهارمین نمایشگاه پژوهش و فناوری صنعت، معدن و تجارت که با حضور ۶۵ شرکت و تشکل در نزدیک به ۱۴۰۰ متر فضای نمایشگاهی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران از ۳ دی ماه آغاز به کار کرده بود، عصر روز پنجشنبه ۶ دی ماه به کار خود پایان داد.

در این نمایشگاه که با استقبال خوبی از طرف صاحبان فن آوری و شرکت های دانش بنیان و همچنین دیگر واحد های علمی و اقتصادی مواجه شده بود، استان تهران با عرضه ۳۲۰ طرح فناورانه بیشترین طرح را به نمایشگاه ارائه کرده و رتبه اول را در این دوره از نمایشگاه به خود اختصاص داده است و پس از تهران، استان گلستان ۲۵۵ طرح، گیلان ۱۳۱ طرح، مازندران ۱۳۰ طرح را در نمایشگاه عرضه کرده اند.

عناوین برگزیده