تاریخ: ۱۳ دی ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۸:۱۴
بازدید: ۲۶۴
کد خبر: ۲۵۸۵۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

عقد تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان نظام مهندسی معدن ایران و شرکت سرمایه گذاری صدر تامین

می متالز - تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان نظام مهندسی معدن ایران و شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین به منظور انجام پژوهش‌های کاربردی و نظارت بر اجرای پروژه های معدنی و صنایع معدنی منعقد شد.
عقد تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان نظام مهندسی معدن ایران و شرکت سرمایه گذاری صدر تامین

اهداف سازمان نظام مهندسی معدن ایران

به گزارش می متالز، سازمان نظام مهندسی معدن در راستای یکی از اولویت‌های اصلی و مهم خود مبنی بر حفاظت و صیانت از منابع معدنی کشور، تفاهم‌نامه‌هایی را با شرکت‌ها و مجموعه‌های فعال در حوزه معدن و صنایع معدنی منعقد می‌کند که عقد تفاهم‌نامه با شرکت سرمایه گذاری صدر تامین نمونه‌ای از اقدامات عملی سازمان در این حوزه است.

محورهای تفاهم‌نامه سازمان نظام مهندسی معدن و شرکت سرمایه گذاری صدر تامین

استفاده از خدمات سازمان در انجام مطالعات و پژوهش های کاربردی و بازرسی و نظارت بر پروژه های در دست اجرا و پروژه های آتی شرکت با هدف بهبود بهره‌وری، افزایش ایمنی و جلوگیری از تضییع ذخایر در پروژه های معدنی شرکت شامل پروژه‌های اکتشاف و استخراج معدن و فرآوری مواد معدنی، محورهای اصلی تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان نظام مهندسی معدن ایران و شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین را تشکیل می‌دهد.

مدت زمان تفاهم‌نامه

مدت زمان تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان نظام مهندسی معدن ایران و شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین از تاریخ امضای این تفاهم‌نامه ۵ سال است که در صورت توافق طرفین، قابل تمدید است.

منبع: می متالز
عناوین برگزیده