تاریخ: ۱۵ دی ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۵:۱۸
بازدید: ۱۵۵
کد خبر: ۲۵۹۶۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
با حضور وزیر صنعت ، معدن و تجارت ؛

طرح ارتقا و جایگزینی مرکز دولتی صدور گواهی الکترونیکی ریشه تصویب شد

می متالز - اجرای طرح ارتقا و جایگزینی مرکز دولتی صدور گواهی الکترونیکی ریشه و راه اندازی ساختار G3 سند سیاست های گواهی الکترونیکی زیر ساخت کلید عمومی کشور با حضور وزیر صنعت ،‌معدن و تجارت مصوب شد .
طرح ارتقا و جایگزینی مرکز دولتی صدور گواهی الکترونیکی ریشه تصویب شد

به گزارش می متالز از وزارت صمت، در این نشست که با حضور رضا رحمانی وزیر صنعت ، معدن و تجارت و اعضای شورا در بیست و ششمین جلسه شورای سیاست گذاری گواهی الکترونیکی کشور صورت گرفت همچنین انتخابات اعضای کمیته نظارتی نیز برگزار شد و مقرر شد کمیته با حضور 7 نفر تشکیل شود .

وزارت صنعت ،‌معدن و تجارت ، وزارت کشور ، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ، اتاق بازرگانی و صنایع و معادن و کشاورزی ایران ، ریاست جمهوری و سازمان نظام مهندسی رایانه ای 7 عضو این کمیته هستند.

در این نشست وزیر صنعت ،‌معدن و تجارت بر سهولت ، تسریع و اصلاح امور در هر اقدامی از سوی این شورا و مرکز توسعه تجارت الکترونیکی تاکید کرد .

رحمانی گفت : رییس محترم جمهور هم همواره بر کاهش فساد و سهولت کار و خدمات رسانی بهتر تاکید دارد و بنده نیز تاکید دارم موانع الکترونیکی شدن فرایند انجام امور برطرف و تسریع شود .

وی تصریح کرد : اگر مشکلی هست در این شورا مطرح شود ، سعی در پایین آمدن هزینه ها و تسریع در امور مردم داشته باشیم چرا که برخی خدمات هنوز هم روان نیست.

عناوین برگزیده