تاریخ: ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۹:۲۳
بازدید: ۲۳۹
کد خبر: ۲۷۳۸۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

عرضه عمده سهام تأسیسات راه‌آهن در ششم بهمن ماه/ «بالاس» ۱۰۰ درصد بالاتر از قیمت تابلو آگهی شد

می متالز - گروه مالی بانک مسکن در نظر دارد ۶۴.۶ درصد از سهام شرکت مهندسی ساختمان و تاسیسات راه‌آهن به قیمت هر سهم ۹۰۰ تومان به فروش برساند.
عرضه عمده سهام تأسیسات راه‌آهن در ششم بهمن ماه/ «بالاس» ۱۰۰ درصد بالاتر از قیمت تابلو آگهی شد

به گزارش می متالز، گروه مالی بانک مسکن در صدد فروش تعداد 150 میلیون سهم معادل 64.6 درصد از سهام شرکت مهندسی ساختمان و تاسیسات راه‌آهن بر آمده است. این شرکت در نظر دارد هر سهم «بالاس» را با قیمت هر سهم 900 تومان به ارزش پایه بیش از 87.2 میلیارد تومان به فروش برساند. تاریخ عرضه این میزان سهم که در بازار اول فرابورس و در نماد «بالاس4» به فروش خواهد رسید ششم اسفندماه سال جاری اعلام شده است. در این عرضه که توسط شرکت کارگزاری بانک مسکن انجام خواهد شد، تعداد 69 میلیون و 967 هزار سهم مطابق با رویه جاری تشویه پایاپای (T+2) در معرض تقاضای خریداران قرار خواهد گرفت.

گفتنی است، قیمت این سهم در حالی با قیمت 900 تومان برای عرضه آماده می‌شود که هر سهم ان در روز جاری با قیمتی در حدود 492 تومان معامله شده است. این نماد که در ابتدای معاملات امروز با قیمت کمتری داد و ستد می‌شد پس از آنکه خبر عرضه سهام شرکت با قیمت یاد شده انتشار یافت به سقف قیمت روزانه رسید. لازم به یاد آوری است که قیمت اعلام شده برای فروش سهم در ششم بهمن ماه اختلافی تقریبا 100 درصدی با قیمت معامله شده در روز جاری دارد.

عناوین برگزیده