تاریخ: ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۴:۰۱
بازدید: ۲۱۱
کد خبر: ۲۷۷۷۰
سرویس خبر : آهن و فولاد

تجلیل از مدیر عامل شرکت فولاد امیرکبیر کاشان به عنوان مدیر برگزیده جهادی کشور برای دومین سال متوالی

می متالز - در پنجمین همایش ملی مدیریت جهادی، مهندس قنواتی مدیر عامل شرکت فولاد امیرکبیر کاشان مدیر برتر جهادی معرفی و تجلیل شد.
تجلیل از مدیر عامل شرکت فولاد امیرکبیر کاشان به عنوان مدیر برگزیده جهادی کشور برای دومین سال متوالی

به گزارش می متالز، پنجمین همایش ملی مدیریت جهادی با حضور جمعی از مسئولان کشوری و لشکری در محل سالن بین المللی همایشهای صدا و سیما برگزار گردید.در این همایش از ۲۵ مدیر ممتاز و جهادی کشور تجلیل شد.

مدیریت جهادی به مدیریتی اطلاق می شود که از یکسو با علم و دانش روز بشری سر و کار دارد و از سوی دیگر با مفهوم جهاد و بار معنایی انقلابی و ارزشی آن، ارتباطی تنگاتنگ دارد. این نوع مدیریت می‌تواند به عنوان منطقی‌ترین و کارآمد‌ترین الگوی مدیریتی برای تحقق آرمان‌ها و اهداف انقلاب و نظام اسلامی مورد توجه و تاکید قرار گیرد.

سردار محمدحسین سپهر، دبیر کل پنجمین همایش ملی مدیریت جهادی روحیات، ایثار و ساده‌زیستی مدیران را از شاخصه‌های اصلی انتخاب مدیر جهادی در این همایش عنوان کرد.

وی با اشاره به ماهیت انجمن مدیریت جهادی، اظهار کرد: این انجمن بر اساس مطالبات، رهنمودها و انتظارات مقام معظم رهبری در حوزه عزم ملی و مدیریت جهادی فعالیت می‌کند. بر این باوریم که برای حل مشکلات اقتصادی، دیپلماسی دفاعی، امنیتی و سازندگی و خدمت رسانی نیاز به تفکر و مدیریت جهادی و انقلابی داریم و اعتقاد داریم همان گونه که در ۴۰ سال گذشته هر وقت در نقاط عطف انقلاب نیاز به یک حرکت پر تلاش داشتیم با نگاه و انگیزه و روحیه جهادی آن بن بست ها را دور زدیم و موانع را برچیدیم.

آقای مهندس عزیز قنواتی مدیر عامل محترم شرکت فولاد امیرکبیر کاشان، برای دومین سال متوالی مدیر برگزیده جهادی کشور انتخاب گردید و از ایشان به خاطر تلاشهای صورت گرفته در تحقق برنامه های چشم انداز توسعه کشور و رونق اقتصادی و ایجاد روحیه و فرهنگ و کار جهادی تجلیل شد.

عناوین برگزیده