تاریخ: ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۰:۵۲
بازدید: ۵۰۵
کد خبر: ۲۷۸۰۰
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
حاجیان، مدیرعامل شرکت غرب فلز خبر داد:

اولین کابل‌های آبگرد کوره قوس و القایی در این شرکت تولید شد

می متالز - مدیرعامل شرکت غرب فلز معتقد است که باید با به‌کارگیری علم و دانش فنی داخلی، قدم‌های مثبتی در راستای بومی‌سازی قطعات و تجهیزات برداشته ‌شود.
اولین کابل‌های آبگرد کوره قوس و القایی در این شرکت تولید شد

به گزارش می متالز، مدیرعامل شرکت غرب فلز عنوان کرد: موانع واقعی زیادی برای تولیدکنندگان در کشور وجود دارد که موجبات عدم انگیزه در سرمایه‌گذاری را ایجاد کرده است. تحریم‌های اعمالی تبدیل به فرصتی شده است تا کشور بر توانایی‌های خود تکیه کند زیرا کشور چاره‌ای جز این ندارد. باید از این موقعیت استفاده شده و با به‌کارگیری علم و دانش فنی داخلی، قدم‌های مثبتی در راستای بومی‌سازی قطعات و تجهیزات برداشته شود.

وی با اشاره به فعالیت‌های انجام گرفته در این شرکت بر مبنای توانمندی‌های داخلی گفت: اولین کابل‌های آبگرد کوره که مخصوص کوره‌های القایی و کوره قوس است در این واحد نصب شد و با مهندسی معکوس آن در این شرکت تولید شد. علاوه بر این نوع کابل‌ها، قطعات مسی مورداستفاده در هولدرهای الکترودها و سایر قسمت‌های کوره نیز توسط این شرکت تولید می‌شوند.

حاجیان در ادامه بیان کرد: برای تولید این محصولات از واحد و مجموعه‌های اروپایی الگوبرداری شده است. سعی می‌کنیم به‌طور مداوم اطلاعات لازم را در خصوص عملکرد محصولات از مصرف‌کنندگان محصولاتمان دریافت کنیم تا با بهسازی محصولات، کیفیت را افرایش دهیم.

عناوین برگزیده