تاریخ: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۷:۰۲
بازدید: ۱۷۷
کد خبر: ۲۸۵۱۵
سرویس خبر : انرژی

عزم راسخ شرکت نفت و گاز شرق برای خدمت‎رسانی در شرایط نامساعد جوی

می متالز - کارکنان زحمتکش شرکت بهره‎برداری نفت و گاز شرق در سخت‎ترین شرایط آب و هوایی، گرمابخش خانه‎های هموطنان در شمال و شمال شرق کشور هستند.
عزم راسخ شرکت نفت و گاز شرق برای خدمت‎رسانی در شرایط نامساعد جوی

به گزارش می متالز، همزمان با کاهش شدید دما و افزایش تقاضای مصرف گاز در استان‎های شمال و شمال شرق کشور، باوجود شرایط آب‎وهوایی نامساعد، مجموعه شرکت بهره‎برداری نفت و گاز شرق با آمادگی کامل برای استمرار و همچنین افزایش تولید، شرایط بحرانی را با موفقیت پشت سر گذاشت.

ابوالحسن محمدی، مدیرعامل شرکت بهره‎برداری نفت و گاز شرق با اشاره به شرایط اضطراری و مسدود بودن برخی جاده‌ها بر اثر برف و بوران شدید و نبود دسترسی به بخش زیادی از تاسیسات گازی و چاه‎های تولید گاز افزود: خوشبختانه با تلاش بی‌وقفه همکاران واحدهای مختلف در کمترین زمان ممکن جاده‎ها و مسیرهای ارتباطی برفروبی شد و از مشکلات با موفقیت عبور کردیم.

وی افزود: بارش و توفان شدید سبب سقوط تیرهای برق تعدادی از چاه‎ها و تاسیسات گازی و در نتیجه قطعی برق آن بخش‎ها شد که البته با همت و تلاش همکاران واحدهای مختلف این مشکل نیز در اسرع وقت برطرف شد.

مدیرعامل شرکت بهره‎برداری نفت و گاز شرق اولویت اصلی به‌ویژه در فصول سرد سال را استمرار تولید دانست و اظهار کرد: صنعت نفت و گاز خط مقدم جبهه ایثار و فداکاری است.

محمدی ضمن قدردانی از کارکنان شرکت بهره‎برداری نفت و گاز شرق تصریح کرد: استمرار و افزایش تولید گاز که ثمره آن گرما بخشیدن به خانه‎های هموطنان عزیز در شمال و شمال شرق کشور است در شرایطی انجام می‎شود که برخی از همکاران ما در شرکت بهره‎برداری نفت و گاز شرق تا ۴۸ ساعت به دلیل برف و بوران شدید و بسته شدن راه‎ها و جاده‎ها در محل تاسیسات و چاه‎های تولید گاز با کمترین امکانات حضور دارند و امکان تعویض شیفت نیست.

وی اظهار کرد: مجموعه شرکت بهره‎برداری نفت و گاز شرق با برخورداری از کارکنان پرتلاش و همچنین با در نظر گرفتن همه تمهیدات لازم و برنامه‌ریزی‌های از پیش تعیین‌شده حتی در بدترین شرایط آب‎وهوایی، آماده خدمت‎رسانی و تولید گاز مورد نیاز استان‎های شمال و شمال شرق کشور است.

عناوین برگزیده