تاریخ: ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۱:۰۴
بازدید: ۹۳۱
کد خبر: ۲۹۶۳۹
سرویس خبر : انرژی

فراخوان شناسایی فعالین حوزه دریایی کشور

می متالز - رییس دبیرخانه شورای عالی صنایع دریایی کشور اعلام کرد: این شورا در نظر دارد لیست تایید شده تولید کنندگان و عرضه کنندگان کالا و خدمات دریایی را در بخش های مرتبط منتشر کند.
فراخوان شناسایی فعالین حوزه دریایی کشور

به گزارش می متالز، سیامک سید مرندی افزود: به منظور اجرای قانون حد اکثر استفاده از توانمندی داخلی ، طرح کشوری شناسایی و ارزیابی توان کمی و کیفی فعالین داخلی حوزه دریایی از ابتدای بهمن ماه سال جاری آغاز شده است.

وی اضافه کرد:‌ هدف از این اجرای این طرح معرفی و به کارگیری تولید کنندگان وعرضه کنندگان معتبر و صلاحیت دار کالا و خدمات دریایی در انجام پروژه های بزرگ دریایی کشور مانند طرح تحول صنعت دریایی و طرح جایگزینی شناورهای ناوگان سنتی و فرسوده کشور است.

سید مرندی تصریح کرد: ارزیابی توان کیفی و کمی فعالین حوزه دریایی در بخشهای حمل و نقل دریایی ، بندر و خدمات بندری،‌ امور دریانوردی، صنایع کشتی سازی، سازه ها و تجهیزات فراساحلی، پرورش و صید آبزیان، استحصال منابع دریایی، علوم،‌ اموزش و پژوهش های دریایی، محیط زیست دریایی،‌ گردشگری و ورزشهای دریایی صورت می گیرد.

وی تاکید کرد: کلی متقاضیان و اشخاص حقوقی داخلی اعم از بخش خصوصی و دولتی باید اطلاعات مورد نیاز را به دبیرخانه شورای عالی صنایع دریایی کشور ارسال کنند.

به گفته سید مرندی متقاضیان تا پایان سال 97 فرصت دارند اصل فرم و ضمایم ان را پس از امضای مدیر عامل و درج مهر شرکت ارسال کنند.
گفتنی است فرم مشخصات شماره یک در سایت اینترنتی www.iransea.ir در دسترس است .

سید مرندی تاکید کرد: در صورت عدم ارسال اطلاعات درخواستی در موعد مقرر تعیین شده امکان درج نام شرکت در لیست شرکتهای معتبر و دارای صلاحیت ( vendor list) در سال 98 وجود نخواهد داشت.

به گفته وی کلیه اطلاعات مالی متقاضیان محرمانه است و تنها به منظور اعتبار سنجی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

عناوین برگزیده