تاریخ: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ ، ساعت ۰۱:۵۰
بازدید: ۲۹۵
کد خبر: ۲۹۹۵۴
سرویس خبر : آهن و فولاد
در پی کسب مقام قهرمانی تیم‌های فوتبال و فوتسال فولاد هرمزگان در لیگ برتر استان:

پیام تبریک مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان به همکاران

می متالز - مدیرعامل شرکت فولاد در پی افتخار آفرینی تیم های فوتبال و فوتسال شرکت و کسب عنوان قهرمانی در لیگ های برتر استان به همکاران خود تبریک گفت.
پیام تبریک مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان به همکاران

به گزارش می متالز به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان اظهار داشت: مشارکت کارکنان در تصمیم‌گیری‌ها و ترویج فرهنگ کار گروهی از جمله مواردی است که طی سالیان گذشته از اهمیت ویژه ای در فولاد هرمزگان برخوردار بوده است. این شاخص پر اهمیت در سال جاری به خوبی نمایان گردیده است.

وی افزود: پس از کسب افتخارات اخیر از جمله کسب تقدیرنامه دو ستاره جایزه ملی تعالی سازمانی ایران، کسب عنوان یکی از 10 شرکت پیشرو در بین ۱۰۰ شرکت برتر ایران، دریافت تندیس ساخت محصول نوآور برتر ایرانی، دریافت نشان لیاقت حمایت از تولید ملی و کسب عنوان صادر کننده نمونه برای چهارمین سال متوالی که نشان از تلاش و همکاری همه جانبه کلیه بخش‌های شرکت با یکدیگر است، نمایش غرورانگیز جوانان پرمایه و شایسته شرکت فولاد هرمزگان که به کسب افتخار و عنوان قهرمانی در رقابت‌های فوتبال و فوتسال لیگ برتر استان هرمزگان انجامید نشان‌دهنده نهادینه شدن فرهنگ کار تیمی و تلاش در رسیدن به نتیجه در همه عرصه‌های فکری، فرهنگی و اجتماعی در فولاد هرمزگان می‌باشد.

 مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان تصریح کرد: ضمناً، افتخارات ارزشمند دیگری از جمله چهار قهرمانی تیم فوتسال در جام کارگری کشور، مسابقات ایمیدرو، جام کارگری استان و جام رمضان، قهرمانی فوتبال ساحلی در جام رمضان استان، قهرمانی تیم کبدی در دستجات آزاد کشور، قهرمانی تیم بسکتبال بانوان در لیگ استان و نایب قهرمانی فوتسال پیشکسوتان در جام فجر استان  که همه در سال 1397 رقم زده شد و فعالیت‌های مستمر تیم های کوهنوردی و دوچرخه سواری و شطرنج و بدمینتون و بوکس و غیره همگی گویای این واقعیت و شایسته تقدیر می‌باشند.

فرزاد ارزانی گفت: اینجانب، ضمن تبریک و تهنیت بابت کسب این عناوین که برگ زرین دیگری بر افتخارات شرکت فولاد هرمزگان می‌باشند، از کلیه همکاران افتخار آفرین خود در فولاد هرمزگان تقدیر و تشکر نموده و تداوم موفقیت‌های شرکت، کارکنان و خانواده آنها و همچنین پیمانکاران را از درگاه الهی خواهانم.

عناوین برگزیده