تاریخ: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۱:۳۴
بازدید: ۱۸۰
کد خبر: ۳۰۱۱۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

پنجمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت استراتژیک آغاز به کار کرد

می متالز - پنجمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت استراتژیک به ریاست دکتر علی دیواندری؛ رییس پژوهشکده پولی و بانکی در مرکز همایش‌های صداوسیما آغاز به کار کرد.
پنجمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت استراتژیک آغاز به کار کرد

به گزارش می متالز، پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک لحظاتی پیش با حضور اندیشمندان، محققان، اساتید و دانشجویانی که به دنبال مطالب جدید علمی هستند و همچنین مدیران صنعت نیز که بهره‌برداران نهایی مدل‌هایی هستند، به ریاست دکتر علی دیواندری، رییس پژوهشکده پولی و بانکی و به همت دانشکده مدیریت دانشگاه تهران در محل مرکز همایش های صدا و سیما آغاز شد.  

مدیران ارشد سازمان‌ها، مدیران حوزه استراتژی شرکت‌ها، مدیران توسعه منابع انسانی، مالی، بازاریابی و کسب و کار و همچنین کارشناسان حوزه کسب و کار مخاطبان اصلی این کنفرانس به شمار می‌روند.

محورهای کنفرانس یاد شده شامل سه محور  اصلی حوزه تفکر استراتژیک، حوزه رقابتی و توانمندی‌های استراتژیک است و به مباحثی چون حاکمیت شرکتی و مسئولیت اجتماعی نیز در این کنفرانس توجه شده است.

کمیته علمی کنفرانس شامل ۳۹ نفر از اعضای هیات علمی و محققین برجسته حوزه استراتژی از دانشگاه‌های معتبر داخلی و خارجی هستند، ۳۰۰ مورد خلاصه مقاله که به دبیرخانه کنفرانس واصل شده در کمیته مورد بررسی قرار گرفته که ۱۰۵ مورد مقاله کامل است، اما به دلیل محدودیت‌های زمانی و فضایی ۱۳ مقاله در کنفرانس ارائه می‌شود و سایر مقاله‌هایی که مورد پذیرش قرار می گیرد در پایگاه مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی منتشر خواهد شد.

بیش از ۳۰ سخنرانی، پنل و کارگاه آموزشی در دو روز کنفرانس برگزار خواهد شد. سه پنل چالشی بازار سرمایه، استارتاپ‌ها و خودرو که از موضوعات روز جامعه است نیز در این کنفرانس در نظر گرفته شده و همچنین کارگاه‌هایی نیز تدارک دیده شد که در این همایش برگزار می‌شود.

در کنار رویداد امسال، برای اولین بار اهدای جایزه ملی استراتژیک به کسب و کارهایی که اعلام حضور کرده اند پیش بینی شده که کسب و کارهای مربوطه در کمیته علمی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و شرکت‌ها از لحاظ سطح بلوغ استراتژی رتبه‌بندی شده و به جامعه معرفی می‌شوند.

یادآور می شود، پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک صبح امروز ۱۴ اسفندماه با حضور مدیران و کارشناسان حوزه استراتژیک، به همت دانشگاه تهران در محل مرکز همایش های صدا و سیما آغاز به کار کرد و فردا چهارشنبه ۱۵ اسفند ماه نیز در محل دانشکده مدیریت دانشگاه تهران ادامه خواهد داشت.

منبع: ایبنا
عناوین برگزیده