تاریخ: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ ، ساعت ۲۳:۳۶
بازدید: ۱۹۴
کد خبر: ۳۰۳۰۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بازدید عضو هیات‌مدیره بانک توسعه تعاون از شرکت نئوپان فومنات گیلان

می متالز - همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان گیلان صبح امروز باقر فتاحی عضو هیات‌ مدیره بانک توسعه تعاون از کارخانه تولید نئوپان فومنات بازدید به عمل آورد.
بازدید عضو هیات‌مدیره بانک توسعه تعاون از شرکت نئوپان فومنات گیلان

به گزارش می متالز، مجموعه تولیدی نئوپان فومنات که در زمینی به مساحت ۴۰ هکتار واقع شده با ۶۵۰۰۰ مترمربع بنای مفید دارای ۹ خط تولید مربوط به تولید تم دی اف، نئوپان و آغشته سازی است. شرکت مذکور با ۹۰۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری و با اشتغال‌زایی مستقیم برای ۵۰۰ نفر با ۲۰۰ تن تولید تئوپان و ام دی اف در حال حاضر و آماده‌سازی خط جدید برای افزایش تولید ۱۲۰۰ تنی تا حال حاضر ۱۷۰ میلیارد ریال تسهیلات اعتباری در قالب سرمایه در گردش و خرید دین از بانک توسعه تعاون دریافت کرده و در مرحله دریافت تسهیلات اعتباری جدید به مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال است.

فتاحی در این دیدار که سعید معادی مشاور مدیرعامل و مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت، حمیدرضا البرزی مدیر امور اعتباری و سرمایه‌گذاری، رئوف احمدی مدیر امور شعب استان گیلان وی را همراهی می‌کردند اظهار داشت: شرکت تولیدی نئوپان فومنات از شرکت‌های تولیدی فعال و موفق در این عرصه است که سهم قابل‌توجهی از بازار را به خود تخصیص داده و در همین راستا محصولات و تولیدات این شرکت قابلیت صادرات را دارد که در حال انجام است.

فتاحی با اعلام رضایت از اثربخشی تسهیلات اعتباری تخصیصی بانک به این مجموعه تولیدی گفت: بی‌تردید شناسایی مشتریان فعال در بخش‌های مختلف اقتصادی همراه با نیازسنجی و کارشناسی فنی، اقتصادی، بومی و مالی توام با بازدید و اعمال نظارت‌های قبل، حین و بعد از پرداخت تسهیلات اعتباری باعث اثربخشی هر چه‌بهتر تسهیلات اعتباری، کاهش ریسک اعتباری، عملیاتی و گردش صحیح منابع و بازدهی مناسب آن خواهد شد.

شایان ذکر است که پیش از ظهر امروز فتاحی و هیئت همراه از شعبه بانک توسعه تعاون فومن بازدید به عمل آوردند.

منبع: ایبنا
عناوین برگزیده