تاریخ: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ ، ساعت ۲۲:۵۰
بازدید: ۳۵۶
کد خبر: ۳۰۳۶۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
دیواندری در گفت و گو با «می متالز» عنوان کرد:

صنایع کشور نیازمند دستاوردهای مدیریتی و استراتژیک جدید هستند

می متالز - علی دیواندری گفت: در شرایطی که محدودیت های بین المللی برایمان ایجاد شده نباید دست روی دست گذاشت و کاری نکرد.
صنایع کشور نیازمند دستاوردهای مدیریتی و استراتژیک جدید هستند

به گزارش می متالز، دکتر علی دیواندری - رئیس پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک - که 14 اسفند 1397 در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد به سوالات خبرنگار «می متالز» پاسخ گفت که مشروح آن به شرح ذیل است:

 

پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک را چگونه دیدید؟

این کنفرانس از جهت کمی و کیفی نسبت به سال گذشته رشد داشت و تعداد بیشتری از کسب و کارها شرکت کرده بودند و این نشان دهنده اینست که دستاوردهای مدیریتی و استراتژیک جدید مورد نیاز ما و صنایع ماست.

امسال ما جهت تشویق شرکت هایی که این تکنیک ها را پیاده سازی می کنند و در جهت و مسیر رشد قرار گرفتن این شرکت ها، از طرف دانشگاه تهران به آنها جایزه «استراتگوس» اهدا شد و امیدواریم این هدیه و همایش استراتژیک درآینده تبدیل به حرکتی پویاتر برای رشد و توسعه کسب و کارهای ایرانی و حرکت در جهت بلوغ بیشتر شرکت های ایرانی و عملکرد بهتر در اقتصاد عمل کند و باعث شود شرکت های ما در رقابت های بین المللی جایگاه بهتری را کسب کنند.

حضور دکتر نهاوندیان را در این جلسه چگونه دیدید؟

آقای دکتر نهاوندیان مسائل بسیار مهمی را عنوان کردند و شرایط امروز اقتصاد کشور را ترسیم کردند و نیازهای اقتصاد امروز و بحث مدیریت استراتژیک را به عنوان یک ضرورت برای ما مطرح کردند.

در شرایطی که محدودیت های بین المللی برایمان ایجاد شده نباید دست روی دست گذاشت و کاری نکرد. برگزاری چنین همایش ها و حضور شرکت ها نشان دهنده اشتیاق آنها برای به روز شدن در این زمینه است.

 پنل تخصصی کنفرانس فقط در مورد تامین مالی و بورس بود برنامه خاصی در این مورد دارید؟

یکی از نیازها و مشکلات اصلی شرکت هایی که حضور داشتند تامین مالی بود. در دوره قبل در کنفرانس چهارم ما پنل بانک و بازار پول را داشتیم، امسال بازار سرمایه را داشتیم و در روز آخر ارائه مقالات و پنل ها وکارگاه ها را داشتیم که در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد.

گفت و گو از علیرضا جعفری نژاد

منبع: می متالز
عناوین برگزیده