تاریخ: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۷:۲۷
بازدید: ۱۸۲
کد خبر: ۳۰۵۵۰
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

مس‌سونگون نگین فوتسال ایران/ هت تریک در قهرمانی

می متالز - تیم مس‌سونگون ورزقان سومین قهرمانی متوالی خود را جشن گرفت.
مس‌سونگون نگین فوتسال ایران/ هت تریک در قهرمانی

به گزارش می متالز، تیم فوتسال مس‌سونگون ورزقان موفق شد با برتری 5 بر 3 در اصفهان برابر گیتی‌پسند به مقام قهرمانی لیگ برتر فوتسال کشور دست یابد.

تیم مس‌سونگون سال گذشته هم به این عنوان با ارزش دست یافته بود و در مرداد ماه امسال هم در جام باشگاه‌های آسیا بر فراز قاره پهناور آسیا تکیه زده بود.

تیم مس‌سونگون از سالی که در لیگ برتر فوتسال کشور حضور یافته است، همواره بین 3 تیم اول این مسابقات بوده و امسال نیز با کسب قهرمانی در لیگ برتر فوتسال کشور در هت‌تریک کرده و ضمن دفاع از عنوان قهرمانی خود، نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا در فصل آینده خواهد بود.
 

رکورد قابل ذکر تیم مس سونگون

مس در فوتسال ایران به یک رکورد جالبی دست یافته است که کمتر به آن توجه شده است.

این تیم فوتسال از زمان حضورش در لیگ برتر به جای شهرداری تبریز، در تمامی دوره‌هایی که بوده موفق به کسب یکی از مقام‌های اول تا سوم مسابقات شده و جام گرفته است.

مس سونگون در سال 93 و در اولین حضور خود در لیگ برتر فوتسال کشور با 45 امتیاز بعد از تیم‌های تاسیسات‌دریایی تهران و گیتی‌پسند اصفهان به مقام سوم دست یافت.

یک‌سال بعد مس سونگون تا مرز قهرمانی پیش رفت و با وجود کسب 52 امتیاز به دلیل تفاضل گل کمتر، نایب قهرمانی لیگ برتر شده و جام قهرمانی به تیم تاسیسات‌ دریایی تهران رسید.

در سال 95 تیم مس‌سونگون بعد از تاسیسات 60 امتیازی و دبیری 59 امتیازی، با 58 امتیاز به مقام سومی رسیده و به جام سومی مسابقات دست یافت.

نارنجی پوشان در سال 96 موفق به کسب جام قهرمانی شده و با 65 امتیاز به مقام قهرمانی لیگ برتر فوتسال دست یافتند.

مس‌سونگون امسال در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا نیز به مقام قهرمانی دست یافته و بالاخره در لیگ برتر امسال نیز به فینال صعود کرده و تا ‌این فصل نیز همچنان موفق به یکی از جام‌های قهرمانی یا نایب قهرمانی لیگ برتر فوتسال کشور شود.

مس‌سونگون این فصل با شکست دادن تیم گیتی‌پسند در فینال لیگ برتر فوتسال کشور، به دومین جام قهرمانی خود در این مسابقات دست یافت.

عناوین برگزیده