تاریخ: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۷:۲۲
بازدید: ۲۷۲
کد خبر: ۳۰۷۰۷
سرویس خبر : آهن و فولاد
در مجمع عمومی فوق العاده فولاد خوزستان و در جمع 72 درصدی سهامداران

افزایش سرمایه فولاد خوزستان تصویب شد

می متالز - مجمع عمومی فوق العاده شرکت فولاد خوزستان مطابق آگهی منتشر شده در تاریخ هشتم اسفندماه ۹۷ در روزنامه های اطلاعات شماره ۲۷۲۳۲، صنعت، معدن و تجارت شماره ۱۲۴۹ و دنیای اقتصاد شماره ۴۵۵۷ راس ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه نوزدهم اسفندماه ۹۷ با حضور ۷۲/۰۸ درصد سهامداران و نمایندگان قانونی آنان و همچنین اعضای هیات مدیره، حسابرس مستقل و بازرس قانونی شرکت، نماینده سازمان خصوصی سازی، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار و جمعی از کارکنان و مسئولان فولاد خوزستان برگزار گردید.
افزایش سرمایه فولاد خوزستان تصویب شد

به گزارش می متالز، در مجمع فولاد خوزستان که با حضور ۷۲ درصدی سهامداران رسمیت یافت مهران عباس زاده مدیر استراتژی و تعالی سازمانی به بیان مختصری از عملکرد فولاد خوزستان و کسب دستاوردهای حاصل توسط این مجموعه بزرگ صنعتی اشاره نمود.

در ادامه سید مجید موسویان احمد آبادی رئیس جلسه، پس از ارائه گزارش هیات مدیره و بازرس قانونی، در خصوص لزوم افزایش سرمایه نکاتی را بیان نمود.

وی اظهار داشت: یکی از اقدامات فولاد خوزستان در سال گذشته، خرید معدن و تامین کنسانتره بود و چرخه‌ی معدن تا محصول نهایی با وجود کارخانجات مجاور فولاد خوزستان که بعنوان قطب دوم تولید فولاد کشور محسوب می شود، تکمیل خواهد شد.

گفتنی است مجمع پس از استماع گزارش هیات مدیره و بازرس قانونی به اتفاق آراء افزایش سرمایه شرکت به تصویب رسید.

از اینرو قرار است سرمایه شرکت ۳۲ درصد افزایش یافته و از ۱۴ هزار و ۴۷۲ میلیارد ریال به ۱۹ هزار و ۴۸ میلیارد و ۶۹۷ میلیون ریال برسد. این افزایش سرمایه از محل سود انباشته بوده و صرف اصلاح ساختار مالی و جبران مخارج سرمایه ای انجام شده خواهد شد.

مجمع به هیات مدیره اختیار داد تا در خصوص افزایش سرمایه بر اساس مقررات قانونی اقدام نماید. همچنین مجمع به اتفاق آراء به نادر چهارلنگی نژاد با حق توکیل به غیر وکالت داد تا با مراجعه به اداره ثبت شرکتها، نسبت به ثبت صورتجلسه افزایش سرمایه اقدام و ذیل دفاتر و اوراق مربوطه را امضاء نماید.

منبع: چیلان
عناوین برگزیده