تاریخ: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۰:۳۶
بازدید: ۲۶۹
کد خبر: ۳۰۸۰۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
به منظور تامین مواد اولیه و فروش محصولات؛

«فولاد صنعت بناب» از سال آینده به بورس کالا می آید

می متالز - مدیرعامل مجتمع فولاد صنعت بناب از فعالیت در بورس کالا در سال ۹۸ خبرداد و گفت: از سال ۹۸ تامین مواد اولیه و فروش محصولات تولیدی از طریق بورس انجام خواهد شد و پیش بینی می شود که بازار فولاد ثبات بیشتری را تجربه کند.
«فولاد صنعت بناب» از سال آینده به بورس کالا می آید

به گزارش می متالز، سید ابوتراب فاضل مدیرعامل این مجتمع در نشست پایان سال مدیران این شرکت با اشاره به پتانسیل و توانمندی موجود گفت:‌در شش ماهه دوم سالجاری با اشراف کامل به شرایط و بررسی توانمندی و پتانسل فنی و مهندسی موجود شرایط خوبی را تجربه کردیم و اصلاح ساختار در حوزه های مالی، تامین، نیروی انسانی و تولید را در دستور کار قرار دادیم.

وی از فعالیت در بورس کالا در سال ۹۸ خبرداد و گفت:  از سال ۹۸ تامین مواد اولیه و فروش محصولات تولیدی از طریق بورس انجام خواهد شد و پیش بینی می شود که بازار فولاد ثبات بیشتری را تجربه کند .

فاضل با تاکید بر کاهش هزینه های تولید نیز افزود: در تمامی زمینه های مالی، اداری، تولیدی و توسعه ای اجرای برنامه ها به  موازات هم در دستور کار می باشد  و باید کنترل های دقیق تری بر روی ضریب مصرف مواد کمکی داشته باشیم و در راستای کاهش هزینه های تولید گام برداریم .

سید ابوتراب فاضل در ادامه نیز گفت: واحد ذوب قوس ۱۵۰ نیز از اوایل فرودین به مدار تولید باز خواهد گشت و همزمان با این واحد، ذوب القائی ۵۲۰ این شرکت نیز تولید شمش خواهد داشت .

عناوین برگزیده