تاریخ: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۹:۲۸
بازدید: ۲۸۹
کد خبر: ۳۰۸۳۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
قربانی در دیدار با فرزندان شاهد ستاد مرکزی:

آزادی و امنیت امروز کشور را مدیون شهدا هستیم

می متالز - مدیرعامل بانک دی در دیدار با فرزندان شاهد شاغل در ستاد مرکزی از فرهنگ شهادت و ایثار به عنوان نقطه اوج روحیه یک ملت یاد کرد.
آزادی و امنیت امروز کشور را مدیون شهدا هستیم

به گزارش می متالز، به مناسبت گرامیداشت روز شهید و سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، محمدرضا قربانی، مدیرعامل به همراه اکبر پورمظاهری، عضو هیئت مدیره و مجتبی حیدری، معاون سرمایه انسانی با فرزندان شاهد ستاد مرکزی دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار محمدرضا قربانی با اشاره به مقام والای شهدای انقلاب اسلامی و ۸ سال جنگ تحمیلی گفت: شهدا با جانفشانی هایشان در جبهه های حق علیه باطل، درس آزادی، عدالت و آزادگی را به ما آموختند و امروز این وظیفه دینی و معنوی ما است تا ادامه دهنده و پیرو راه آنان باشیم و با اتحاد و همدلی از نفوذ دشمنان داخلی و خارجی به نظام مقدس جمهوری اسلامی جلوگیری کنیم.

وی با تاکید بر دلاورمردی ها و رشادت های شهیدان در میدان نبرد افزود: شهیدان انقلاب اسلامی و ۸ سال جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم با نثار جان خود در راه مبارزه با استکبار در رگ‌های خشکیده ما روح تازه ای را دمیدند و با روحیه ایثار و از خودگذشتگی ، آزادی و مقاومت در برابر استکبار را برای ما به ارمغان آوردند که باید همچون میراثی گران بها آن ها را پاس داشت.

قربانی با بیان این که جایگاه شهید و شهادت در فرهنگ و نظام اسلامی ما بسیار والا است، تصریح کرد: هر چند که روز ۲۲ اسفند را به نام روز شهید نامگذاری کرده اند اما تمامی روزهای سال متعلق به شهدا است و ما همواره باید خود را مدیون شهدا و ایثارگران بدانیم و امروز شما فرزندان شهدا باید با الگو قرار دادن پدران والامقامتان در زندگی شخصی و اجتماعی ادامه دهنده مسیر آن بزرگواران باشید و همانگونه که شهدا بدون توجه به زندگی دنیوی در راه تقوای الهی قدم برداشتند برای سربلندی کشور عزیزمان خالصانه تلاش کنید.

در پایان این دیدار، قربانی مدیرعامل و اکبر پورمظاهری عضو هیئت مدیره بانک دی از فرزندان شاهد شاغل در بانک  تقدیر کردند.

منبع: ایبنا
عناوین برگزیده