تاریخ: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۲:۰۵
بازدید: ۲۰۹
کد خبر: ۳۰۸۵۱
سرویس خبر : آهن و فولاد
مدیرعامل گروه فولاد مبارکه در بازدید از فولاد هرمزگان مطرح کرد:

توسعه صنعت فولاد در هرمزگان اشتغالزایی، رونق اقتصادی و رفاه اجتماعی به همراه دارد

می متالز - مدیرعامل گروه فولاد مبارکه در جریان بازدید از خطوط تولید شرکت فولاد هرمزگان و دیدار با مدیران و کارکنان این شرکت ضمن تبریک ایام خجسته ماه رجب و با قدردانی از تلاش‌های مدیریت، کارکنان این شرکت و با تشکر از حمایت های خانواده‌های کارکنان در سال جاری، اظهار امیدواری کرد، در سال آتی نیز این شرکت در راستای اهداف هلدینگ فولاد مبارکه و اعتلای اقتصاد کشور خوش بدرخشد.
توسعه صنعت فولاد در هرمزگان اشتغالزایی، رونق اقتصادی و رفاه اجتماعی به همراه دارد

به گزارش می متالز، مهندس عظیمیان از شرکت فولاد هرمزگان به‌عنوان یکی از شرکت‌های بسیار موفق و منعطف گروه فولاد مبارکه یاد و عنوان کرد: روند روبه رشد بهره‌وری، افزایش تولید و به‌طورکلی عملکرد خوب این شرکت در فروش داخلی و خارجی و درآمدزایی برای اقتصاد کشور درخور تحسین است. ازاین‌رو شایسته است به نحو مقتضی از این عملکرد درخشان و اراده کارکنان این شرکت قدردانی شود.

وی با اشاره به رکوردها و دستاوردهای بزرگ و افتخارآمیز کارکنان این شرکت در سال 97 گفت: در سال جاری شاهد به ثبت رسیدن رکوردهای ارزشمند در نواحی مختلف فولاد هرمزگان و دست‌یابی به اهداف برنامه‌ریزی‌شده بودیم که بدون شک کسب این موفقیت‌ها مرهون زحمات مجموعه مدیریت و کارکنان شرکت و پیمانکارانی بوده است که دغدغه رشد و شکوفایی بیش‌ازپیش فولاد هرمزگان را داشته‌اند.
مدیر عامل فولاد مبارکه در خصوص اهمیت دست‌یابی به اهداف گروه فولاد مبارکه در سال آتی تصریح کرد: در حال حاضر حدود 50 درصد از تولید فولاد کشور در گروه فولاد مبارکه تولید می‌شود و ازآنجایی‌که در اهداف بلندمدت شرکت و افق چشم‌انداز سال 1404 و دست‌یابی به ظرفیت 55 میلیون تن فولاد به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی‌شده است که سهم خود را حفظ نماید، یکی از شرکت‌هایی که می‌تواند در تحقق این هدف مؤثر باشد، بدون اغراق فولاد هرمزگان است. وی از وجود ظرفیت‌ها بالای استان هرمزگان به‌ویژه در بخش صنعت فولاد به‌عنوان یکی از مزیت‌های اصلی توسعه صنعت فولاد در این استان یاد و اضافه کرد: واقع‌شدن فولاد هرمزگان در کنار سواحل خلیج‌فارس و بندرهای صادراتی برای صادرات محصولات تولیدشده یکی از ویژگی‌های بسیار مهم و ارزشمند این فولادساز ارزشمند کشور است.
او خاطرنشان کرد: با توجه به این‌که همواره افزایش توان صادراتی کشور از سوی مسئولین عالی‌رتبه مورد تأکید قرارگرفته است، ازاین‌رو شرکت فولاد هرمزگان می‌تواند بیش‌ازپیش در بخش صادرات غیرنفتی، ارزآوری و تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمات گسترده‌تری ارائه نماید.
وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن قدردانی از حمایت‌های مدیران و مسئولین محترم استان هرمزگان و با اشاره به اهمیت سرمایه‌گذاری در این استان خاطرنشان کرد: بدون شک با توسعه صنعت فولاد در استان هرمزگان شاهد ایجاد فرصت‌های شغلی روزافزون، شکل گرفتن شرکت‌های پیمانکاری بیشتر و افزایش رونق اقتصادی در این منطقه خواهیم بود.
مهندس عظیمیان با اشاره به کیفیت بالای محصولات فولاد هرمزگان و با تأکید بر این‌که نام و برند فولاد هرمزگان در داخل و خارج از کشور شناخته‌شده است افزود: با مطالعه طرح و برنامه‌ریزی بسیار دقیق و تأمین منابع مالی می‌توان در کوتاه‌ترین زمان ممکن به ایجاد ظرفیت 10 میلیون تن فولاد مورد تأکید رئیس‌جمهور که در بازدید از این استان مطرح نمود، دست‌یافت.

وی در ادامه اظهار امیدواری کرد با همکاری همه مسئولین مربوطه بتوان عملیات توسعه فولاد هرمزگان را تا پایان خردادماه سال آتی وارد فاز اجرا نمود برای مردم شریف و زحمتکش خطه هرمزگان و اقتصاد کشور دستاوردهای بزرگی به ارمغان آورد.
مدیر عامل گروه فولاد مبارکه در همین راستا از همه مسئولان کشور و متخصصین حوزه صنعت فولاد و بازار سرمایه دعوت کرد تا گروه فولاد مبارکه را در تحقق این هدف بزرگ یاری نمایند.
به گفتۀ مهندس عظیمیان شکل گرفتن شرکت‌های پیمانکاری متعدد و توانمند، گردش مالی فراوان نزد تولیدکنندگان، سازندگان و پیمانکاران و واحدهای تأمین‌کننده خدمات و درنهایت صلابت بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی، ایجاد فرصت‌های شغلی متعدد و رفاه اجتماعی بیشتر از مهم‌ترین دستاوردهای توسعه صنعت فولاد در استان هرمزگان خواهد بود.
وی در بخش پایانی سخنان خود فرارسیدن فصل بهار و آغاز سال نو را پیشاپیش به همه مدیران، کارکنان و خانواده‌های فولاد هرمزگان و همچنین مسئولین و مردم شریف و خونگرم استان زرخیز هرمزگان تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد: در سال 98 با تلاش بیشتر و اتکا به توان جوانان مستعد کشور بتوانیم آنچه را که شایسته این سرزمین باافتخار است، جامۀ عمل بپوشانیم.

منبع: شما نیوز
عناوین برگزیده