تاریخ: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۳:۵۵
بازدید: ۱۵۵
کد خبر: ۳۱۳۳۱
سرویس خبر : آهن و فولاد

بازار فولاد چین در چه حال است؟

می متالز - هفته اخیر بازار فولاد چین با توجه به وضعیت مبهم بازار داخلی نوساناتی داشته است. با این حال قیمت های صادراتی به روند صعودی ادامه داد چون خرید ها ادامه داشت. میلگرد و ورق گرم صادراتی چین بالا رفته و زغال سنگ در ثبات نسبی مانده است.
بازار فولاد چین در چه حال است؟

به گزارش می متالز، آخرین آمار نشان می دهد تولید فولاد خام چین در ژانویی  و فوریه 8 درصد رشد داشته 149.58 میلیون تن شده است. همچنین کارخانه بائو استیل قیمت های ورق حمل آوریل خود را 45 تا 52 دلار هر تن بالا برده است.

قیمت بیلت در بازار داخلی چین  45 دلار هر تن رشد هفتگی داشته 520 دلار هر تن درب کارخانه با مالیات بر ارزش افزوده ثبت شده است.

ورق گرم صادراتی نیز 10 تا 15 دلار رشد داشته 540 تا 550 دلار هر تن فوب ثبت شده است. در بازار داخلی ورق گرم کمتر از 2 دلار رشد داشته تا 573 دلار هر تن ثبت شد.

میلگرد صادراتی نیز 525 تا 530 دلار هر تن فوب ثبت شده در حالی که هفته قبل 520 تا 530 دلار بود. در بازار داخلی قیمت میلگرد تا 6 دلار رشد داشته 567 تا 573 دلار هر تن با مالیات بر ارزش افزوده شنیده شد. البته انتظار می رود با افزایش سرمایه گذاری در زیرساخت ها و بخش مسکن خرید میلگرد در بازار داخلی و صادرات چین بالا برود.

منبع: ایفنا
عناوین برگزیده