تاریخ: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ ، ساعت ۲۰:۲۷
بازدید: ۲۲۷
کد خبر: ۳۱۴۹۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
ششمین عرضه در سال 97 رخ داد؛

تامین‌مالی در حوزه مشاوره کارگزاری و بانکداری / تامین سرمایه نوین به‌دنبال افزایش شفافیت بازار

می متالز - مدیرعامل تامین سرمایه نوین گفت: از سال 91 تاکنون سرمایه 100میلیاردی این شرکت به 700 میلیارد افزایش یافته و برنامه‌ای برای افزایش سرمایه به 900 میلیارد تومان از محل مطالبات و آورده‌های نقدی در سال آینده نیز در نظر گرفته شده است.
تامین‌مالی در حوزه مشاوره کارگزاری و بانکداری / تامین سرمایه نوین به‌دنبال افزایش شفافیت بازار

به گزارش می متالز، ولی نادی قمی مدیرعامل تامین سرمایه نوین در نشست خبری عرضه سهام این شرکت در بازار سرمایه گفت: عرضه این سهام به‌عنوان ششمین عرضه در سال 97 و سومین تامین‌سرمایه وارد شده به بورس محسوب می‌شود که امیدواریم این امر مقدمه‌ای برای رشد بازار باشد.

وی با بیان اینکه در 10 سال اخیر بازار سرمایه رشد مطلوبی تجربه کرده است گفت: ورود صنایع مختلف به این بازار رشد و بالندگی را به همراه داشته که امیدواریم ورود تامین‌سرمایه نوین نیز به افزایش شفافیت در این شرکت کمک کند و سهامداران نیز سودی از معاملات واقعی در بازار دریافت کنند.

وی افزود: این شرکت تاکنون ترازنامه قوی داشته که به موجب آن قدرت سودآوری نیز افزایش پیدا کرده است.

نادی قمی خاطرنشان کرد: از سال 91 تاکنون سرمایه 100میلیاردی این شرکت به 700 میلیارد افزایش یافته و برنامه‌ای برای افزایش سرمایه به 900 میلیارد تومان از محل مطالبات و آورده‌های نقدی در سال آینده نیز در نظر گرفته شده است.

مدیر عامل تامین سرمایه نوین افزود: تامین مالی در حوزه مشاوره کارگزاری و بانکداری اقتصادی با کمک بانک اقتصاد نوین انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در حوزه تامین مالی انتشار اوراق بر مبنای انتخاب‌های درست بوده که این امر موجبات کاهش ریسک را فراهم کرده است .

نادی قمی ادامه داد: تاکنون حدود 5600 میلیارد تومان بازگردانی اوراق توسط این شرکت انجام شده و 1800 میلیارد تومان از اوراق این شرکت بدون نکول سررسید شده است.

نادی قمی با بیان اینکه 8صندوق توسط این شرکت مدیریت می‌شود، افزود: حجم منابع در بانکداری اختصاصی 3900 میلیارد تومان بوده که در این حوزه ریسک‌هایی وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: سود عملیاتی شرکت 440 میلیارد تومان و سود خالص نیز 388 میلیارد تومان است. یعنی به ازای هر سهم 55 تومان سود تقسیم می‌شود که براساس پیش‌بینی های انجام شده سال آینده این رقم به 5800 تومان افزایش می یابد و همچنین سود خالص نیز تا 408میلیارد تومان خواهد بود.

عناوین برگزیده