تاریخ: ۰۱ فروردين ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۰:۲۷
بازدید: ۳۶۷
کد خبر: ۳۱۵۵۲
با همکاری بنیاد مستضعفان و نداجا صورت گرفت؛

اختصاص زمین برای کسبه بازار کوهک

می متالز - سخنگوی کسبه بازار سنگ کوهک از اتفاقات مبارکی که بین مسوولان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، بنیاد مستضعفان و کسبه بازار سنگ کوهک به عمل آمده خبر داد و گفت: بنابر اعلام مدیرعامل سرویس‌های حمل و نقل نیروی دریایی ارتش، بنیاد مستضعفان قبول کرده که زمینی را به صورت نقد و اقساط در اختیار کسبه بازار کوهک قرار دهد.
اختصاص زمین برای کسبه بازار کوهک

به گزارش می متالز، وحید فرهانی با اشاره به توافقات جدیدی که بین نداجا، بنیاد مستضعفان و کسبه بازار سنگ کوهک به وجود آمده گفت: به دنبال اتفاقاتی که برای تخلیه بازار کوهک شاهد بودیم، نامه‌ای به مسوولان مربوطه نوشتیم و در آن پس از اعلام شرایط، پیشنهاد کردیم که زمینی در اختیار کسبه بازار کوهک قرار دهند که بتوانیم پس از تبدیل آن زمین به محل کسب، بازار سنک کوهک را ترک کنیم.

وی با اعلام اینکه نتیجه پیشنهاد کسبه بازار سنگ کوهک این شد که زمینی به وسعت 50 هزار متر مربع در بر خیابان فداییان اسلام برای ما در نظر گرفتند، گفت: مدیرعامل سرویس‌های حمل و نقل نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در این خصوص به ما خبر داد و نمایندگان کسبه بازار سنگ کوهک از آن محل بازدید کردند که مورد تایید ما قرار گرفت و قرار شد پس از آماده سازی ، به آن محل نقل مکان کنیم.

سخنگوی کسبه بازار سنگ کوهک در پاسخ به اینکه شرایط واگذاری این زمینه چگونه است، گفت: از آنجا که مالکیت باعث می‌شود ثباتی در کسب و کار شاهد باشیم، قرار شد 30درصد قیمت این زمین را به صورت نقد و بقیه را به صورت اقساط در مدت 7 سال بپردازیم.

وی با اشاره به اینکه پس از بازدید نمایندگان کسبه بازار سنگ کوهک و تایید آن، بنری از سوی مدیرعامل سرویس‌های حمل و نقل نیروی دریایی ارتش کنار در ورودی بازار سنگ کوهک نصب شد، گفت: نصب این بنر حکایت از آن دارد که کسبه بازار سنگ آواره نخواهند شد و به محل جدید نقل مکان خواهند کرد.

فرهانی با تشکر از فرماندهی نیروی دریایی ارتش و بنیاد مستضعفان گفت: ابتدا گمان می‌کردیم که این دو ارگان بنا دارد بیش از 260 کسبه را آواره کنند، اما با اتفاقی که افتاد و زمینی که برای ما با شرایط پیشنهاد کردند، باور کردیم که قصد آواره کردن کسبه را ندارند.

وی با تاکید بر اینکه نقل مکان از بازار کوهک به فداییان برای کسبه تبعات بسیاری دارد، گفت: بی شک بسیاری از مشتریان خود را از دست می‌دهیم و با مشکلات بسیاری رو به رو خواهیم شد اما همین مقدار که برای ما زمین در نظر گرفته‌اند، تحمل شرایط را برای ما آسان می کند.

سخنگوی کسبه بازار سنگ کوهک هزینه جابجایی از خیابان نیروی دریایی به فداییان اسلام را سنگین توصیف کرد و گفت: از یک سو باید هزینه‌های حمل و نقل را بپردازیم و از سوی دیگر باید هزینه ساخت دفتر و سوله نگهداری سنگ را بپردازیم.

وی با تاکید بر اینکه هنوز قراردادی در این زمینه بسته نشده است، گفت: بازدید از زمین انجام شده و نظر مثبت خودمان را اعلام کرده‌ایم اما هنوز به مرحله این نرسیده که مکتوب شود البته وقتی نداجا خطاب به کسبه بنری در کنار در ورودی بازار سنگ کوهک نصب کرده، بیانگر آن است که می‌توان به قول نداجا و بنیاد اعتماد کرد.

عناوین برگزیده