تاریخ: ۰۳ فروردين ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۸:۱۸
بازدید: ۱۹۸
کد خبر: ۳۱۵۹۰
مدیرعامل هما

تأمین هواپیما‌های بک آپ برای جلوگیری از تأخیر در پرواز‌های نوروزی

می متالز - شرفبافی گفت: برای جلوگیری از تأخیر پرواز‌ها به ازای هر تاپ هواپیما یک بک آپ به صورت نیم خط تهیه کرده ایم.
تأمین هواپیما‌های بک آپ برای جلوگیری از تأخیر در پرواز‌های نوروزی

به گزارش می متالز، فرزانه شرف‌بافی مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما)، با بیان اینکه به هیچ عنوان بحث گران فروشی در بلیت‌های هواپیما مطرح نیست گفت: حداقل و حداکثر قیمت بلیت‌ها در سایت air.ir (سازمان هواپیمایی کشوری) درج شده و تمامی شرکت‌های هواپیمایی ملزم هستند که قیمت بلیت هواپیما در مسیر‌های مختلف را در این سایت وارد کنند.

وی با بیان اینکه هر مسافری که قصد دارد قیمت بلیت خود را چک کند به سایت سازمان هواپیمایی کشوری مراجعه کند، گفت: مسافرانی که بلیت‌های خود را غیر حضوری و یا اینترنتی خریداری کرده‌اند حتماً به سایت سازمان هواپیمایی مراجعه کنند تا از جعلی نبودن بلیت خود مطمئن شوند.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران یادآوری کرد: مسافران سعی کنند بلیت‌های هواپیمای خود را حضوری و یا از سایت‌های معتبر خریداری کنند.

شرف‌بافی با اشاره به اینکه پرواز‌های نوروزی تراکم زیادی دارد گفت: اگر هواپیمایی در روز اول به دلیل نقص فنی با تأخیر پرواز کند به صورت زنجیر‌ه‌وار این تأخیر به سایر پرواز‌ها هم کشیده می‌شود بنابراین مسافران در این ایام کمی صبورتر باشند.

وی توضیح داد: شرکت هواپیمایی ایران ایر برای جلوگیری از تأخیر  پرواز‌ها، هواپیمای بک آپ تأمین کرده و به ازای هر تاپ هواپیما یک بک آپ به صورت نیم خط تهیه کرده است.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: تعداد ناوگان‌های فعال در ایام نوروز ۱۴۰ فروند است که در این ایام به مسافران نوروزی خدمت رسانی می‌کنند.

عناوین برگزیده