تاریخ: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۳:۱۰
بازدید: ۳۲۷
کد خبر: ۳۱۶۴۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف کننده به سیمان سفید نی ریز اهدا گردید

می متالز - شرکت سیمان سفید نی ریز بار دیگر تندیس رعایت حقوق مصرف کننده را دریافت کرد و در آئینی از مدیرعامل آن تجلیل شد.
تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف کننده به سیمان سفید نی ریز اهدا گردید

به گزارش می متالز و به نقل از روابط عمومی شرکت سیمان سفید نی ریز طی همایشی که در تاریخ ۱۹ اسفند ماه ازسوی سـازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس به منظور تقدیر از فعالیت واحدهای حامی حقوق مصرف کنندگان در تالار فرهنگی رفاهی دانشگاه شیراز برگزار گردید، تندیس طلایی این جشنواره به آقای مهندس داود اکبری مدیرعامل شرکت سیمان سفید نی ریز اهداء گردید.

این مراسم با حضور معاون اقتصادی استاندار فارس، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت و جمعی از مدیران عامل شرکتهای صنعتی و خدماتی استان فارس برگزار گردید.

هشتمین دوره همایش حمایت از حقوق مصرف کننده در سال جاری در حالی برگزار گردید که شرکت سیمان سفید نی ریز تا کنون در ۷ دوره (از سال ۱۳۹۱ تا سال ۱۳۹۷)  موفق به کسب تندیس رعایت حقوق مصرف کننده گردیده است.

مهندس اکبری مدیرعامل شرکت سیمان سفید نی ریز در حاشیه این مراسم افزود: استراتژی سیمان نی ریز بر این مبنا شکل گرفته است تا ضمن حفظ رویه ارتقا محصول در جلب رضایتمندی مشتری همواره تلاش نماید و دریافت تندیس های پیاپی در این خصوص موید این مهم است.

عناوین برگزیده