تاریخ: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۴:۵۶
بازدید: ۱۹۲
کد خبر: ۳۱۶۵۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم مطرح کرد

تشکیل 729 پرونده برای متخلفان اقتصادی در قم

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: 10 هزار و 148 بازرسی از واحدهای تولیدی، توزیعی و صنفی استان از ابتدای بهمن ماه تا 15 اسفندماه صورت گرفت که این بازرسی‌ها منجر به تشکیل 729 پرونده برای متخلفین به ارزش 10 میلیارد تومان شد.
تشکیل 729 پرونده برای متخلفان اقتصادی در قم

به گزارش می متالز به نقل از خبرگزاری فارس از قم، محمود سیجانی در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به وضعیت توزیع گوشت در استان قم اظهار کرد: گوشت به قیمت دولتی در بین مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی در استان توزیع شد، در ادامه اولویت توزیع گوشت در بین کارگران قم است.

وی ادامه داد: به دلیل این که واردات نهاده‌های دامی به کشور با ارز دولتی صورت می‌گیرد، باید بر روی توزیع این نهاده‌ها در استان نظارت شود تا شاهد تخلف در این زمینه نباشیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: نسبت به تامین شکر برای مصرف بخش‌های خانگی و صنعتی استان قم اقدام کردیم.

سیجانی با اشاره به گشت‌های بازرسی در استان قم اظهار کرد: گشت‌های مشترک را با همکاری دستگاه‌های دیگر استان در زمینه بازرسی از واحدهای صنفی و تولیدی و توزیعی در ایام نوروز داریم.

وی خاطرنشان کرد: 10 هزار و 148 بازرسی از واحدهای تولیدی، توزیعی و صنفی استان قم از ابتدای بهمن ماه تا 15 اسفندماه صورت گرفت که این بازرسی‌ها منجر به تشکیل 729 پرونده برای متخلفین به ارزش 10 میلیارد تومان شد، در نمایشگاه بهاره قم هم اکیپ بازرسی داشتیم.

عناوین برگزیده