تاریخ: ۰۴ فروردين ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۹:۵۶
بازدید: ۲۷۳
کد خبر: ۳۱۶۶۶
سرویس خبر : انرژی
سخنگوی شرکت ملی گاز ایران:

قطع گاز در مناطق سیل زده گزارش نشده است

می متالز - سخنگوی شرکت ملی گاز ایران گفت: خوشبختانه با وجود سیلاب شدید در استان گلستان، حتی یک مورد هم قطعی گاز نداشتیم و شرایط به‌طور کامل تحت کنترل است.
قطع گاز در مناطق سیل زده گزارش نشده است

به گزارش می متالز به نقل از شرکت ملی گاز مجید بوجارزاده درباره گازرسانی به استان‌های سیل‌زده مازندران و گلستان اظهار کرد: خوشبختانه با وجود سیلاب شدید در استان گلستان، حتی یک مورد هم قطعی گاز نداشتیم و شرایط به‌طور کامل تحت کنترل است.

وی با اشاره به اینکه ۳ خط از خطوط لوله انتقال گاز استان گلستان در مسیر سیلاب است، افزود: همکاران ما به صورت شبانه‌روزی با حضور در کنار این خطوط، شرایط را مدیریت می‌کنند تا مردم این استان در رفاه و آرامش باشند.

سخنگوی شرکت ملی گاز ایران با بیان اینکه یکی از خطوط لوله گازرسانی در قائمشهر استان مازندران به دلیل شدت بالای جریان آب در دسترس نیست، گفت: همکاران ما با تلاش شبانه‌روزی با استفاده از خطوط جانبی، مشکل گاز ۵۴ روستایی را که قطع شده بود برطرف کردند و هم اکنون گاز همه روستاها وصل است.

بوجارزاده ادامه داد: اگر مورد قطعی گاز گزارش شود به دلیل مصرف بالا و افت فشار گاز منطقه است و مشکلاتی از این دست یک به یک توسط همکاران ما برطرف می‌شود.

وی تاکید کرد: کارکنان شرکت ملی گاز ایران در آماده باش کامل هستند و افزون بر حیطه کاری خود در موارد دیگر نیز به مردم مناطق سیل‌زده کمک می رسانند.

عناوین برگزیده