تاریخ: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ ، ساعت ۲۲:۱۷
بازدید: ۲۳۱
کد خبر: ۳۱۶۸۸
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

رقابتی شدن بازار سیمان در عمان

می متالز - گزارش ها نشان می دهد که بازار سیمان در عمان یک بازار رو به رشد محسوب می شود اما حضور موثر در این بازار در کنار دیگر رقبای محلی و منطقه ای اما و اگر های خودش را دارد. یکی از این رقبا تولیدکنندگان سیمان اماراتی هستند که حضورشان در مناطق شمالی عمان، بازار را تحت تاثیر قرار داده است.
رقابتی شدن بازار سیمان در عمان

به گزارش می متالز، رییس هیئت مدیره شرکت سیمان ریسوت عمان در ارتباط با آخرین شرایط فروش سیمان گفت: با توجه افزایش فعالیت های ساختمانی در منطقه «الوسطی» مصرف سیمان در عمان افزایش داشته است اما از طرف دیگر حضور تولید کنندگان سیمان اماراتی در بازار عمان موجب رقابتی شدن و کاهش قیمت فروش سیمان شده است.

وی معتقد است این مشکل به دنبال حضور محصولات سیمان امارات در شمال عمان و کاهش قیمت ها در این منطقه نمود پیدا کرده است و می افزاید: در حوزه صادرات سیمان نسبت به سال گذشته در برخی مناطق تا ۸۹ درصد رشد داشته ایم که نشانه خوبی برای صادرات محصولات به شمار می رود.

«احمد بن یوسف» همچنین گفت: در مجموع، ماه های پیش رو، برای ما بسیار چالش برانگیز خواهد بود و مدیران امیدوارند که بتوانیم با افزایش سهم بازار و بهره مندی از استراتژی های بازاریابی، فرصت هایی در بازارهای جدید پیدا کنیم و تغییری نیز در سیاست قیمت گذاری در موضوع صادرات داشته باشیم.

عناوین برگزیده