تاریخ: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ ، ساعت ۰۰:۰۹
بازدید: ۳۳۷
کد خبر: ۳۱۷۱۲
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

شرکت سیمان فارس تندیس زرین هشتمین جشنواره تقدیر از حامیان حقوق مصرف کنندگان را دریافت کرد

می متالز - هشتمین جشنواره تقدیر از حامیان حقوق مصرف کنندگان در تاریخ ۱۹ اسفند ۹۷ در سالن جهاد دانشگاهی شیراز برگزار و تندیس زرین این جشنواره به شرکت سیمان فارس اهداء شد.
شرکت سیمان فارس تندیس زرین هشتمین جشنواره تقدیر از حامیان حقوق مصرف کنندگان را دریافت کرد

به گزارش می متالز و به نقل از روابط عمومی شرکت سیمان فارس، این مراسم با حضور معاون اقتصادی استاندار فارس و رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت و جمعی از مدیران عامل شرکت های صنعتی استان فارس برگزار گردید و تندیس زرین این دوره از جشنواره به مهندس علی رضا بستانیان مدیر عامل شرکت سیمان فارس اهداء گردید.

فرایند ارزیابی این جشنواره توسط دبیرخانه آن از آذر ماه آغاز و در دیماه نظر سنجی از مصرف کنندگان انجام شده و جمع بندی و امتیازات حاصله، جایگاه این شرکت را در بین سایر شرکت ها شرکت کننده در هشتمین جشنواره تقدیر از حامیان حقوق مصرف کنندگان مشخص و تندیس زرین این جشنواره نصیب شرکت سیمان فارس شد.

قابل ذکر است که کیفیت کالا و خدمات ارائه شده، رعایت قیمت‌ها، گستره توزیع، داشتن نشان تجاری مستقل و برند، پروانه بهره‌برداری، داشتن مجوز‌های بهداشتی، دارا بودن پروانه کاربرد علامت استاندارد، نداشتن حداقل یک سال محکومیت در تعزیرات حکومتی از جمله شرایط شرکت در این جشنواره است و حداقل گستره توزیع کالا‌ها و خدمات واحد‌های شرکت‌کننده در این جشنواره باید استانی باشد و همچنین شرکت‌کنندگان باید معادل ۵۰ درصد ظرفیت اسمی تولید داشته باشند.

عناوین برگزیده