تاریخ: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ ، ساعت ۰۰:۲۳
بازدید: ۳۰۱
کد خبر: ۳۱۷۱۷
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

تندیس طلایی واحد برتر حامی حقوق مصرف کنندگان استان فارس به سیمان لامرد اعطا شد

می متالز - هشتمین جشنواره تقدیر از حامیان حقوق مصرف کنندگان فارس با معرفی برگزیدگان خود به کار خود پایان داد تا سیمان لامرد برای چهارمین سال متوالی تندیس طلایی این جشنواره را به خود اختصاص دهد.
تندیس طلایی واحد برتر حامی حقوق مصرف کنندگان استان فارس به سیمان لامرد اعطا شد

به گزارش می متالز به نقل از روابط عمومی شرکت سیمان لامرد، در این همایش که با حضور معاون اقتصادی و برنامه ریزی استاندارفارس، سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت، مسئولان دولتی و فعالان اقتصادی برگزار گردید ، تندیس طلایی  و لوح هشتمین جشنواره حامیان حقوق مصرف کننده به ابراهیم غلام زاده مدیر عامل شرکت سیمان لامرد اعطا شد.

مدیرعامل سیمان لامرد پس از دریافت تندیس طلایی حامی برتر حقوق مصرف کنندگان اظهار داشت: سیمان لامرد همواره با سرلوحه قراردادن اصل رعایت کیفیت، تولید بهترین و با کیفیت ترین محصولات را درپیش گرفته است و با عرضه محصولات در بازارهای داخلی و خارجی  در سال های اخیر توانسته است به عنوان یک حامی حقوق مصرف کننده خود را معرفی کرده و  صاحب تندیس های طلایی همایش حامیان حقوق مصرف کنندگان شود.

وی خاطر نشان کرد: برای رسیدن به جلب رضایتمندی مشتری و رعایت حقوق مصرف کنندگان ، باید سیستم های تولید و کارخانجات به سمت نوگرایی و به روزرسانی گام بردارند . غلام زاده همچنین با تاکید بر حمایت دولت از بخش تولید گفت: در شرایط کنونی پیاده سازی ایزوها و استانداردهای بین المللی و تحول در صنایع بسته بندی که بخشی از اصول رعایت حقوق مصرف کنندگان است مستلزم هزینه های بالایی است که از عهده  تولید کنندگان خارج است و نیاز به حمایت مستقیم دولت دارد.

ابراهیم غلام زاده بیان داشت: در دنیای تجارت رقابت حرف اول را می زند و آن  صنعت و تولیدی می تواند خودر ا در این رقابت حفظ کند که تولیداتش توسط مصرف کنندگان و مشتریان  مورد ارزیابی و استقبال قرار می گیرد.

مدیرعامل سیمان لامرد ضمن اشاره به روند تولید در مجموعه بزرگ صنعتی تولیدی سیمان لامرد گفت: با رعایت استانداردها ،گواهی ها و ایزوهای بین المللی، شناخت نیاز مصرف کنندگان داخلی و خارجی، استفاده از تکنولوژی های برتر جهان در تولید سیمان و دانش روز متخصصان در مجموعه صنعتی تولیدی سیمان لامرد ،تولیدات این کارخانه به عنوان یک برند برتر جایگاه خود را در بازارهای داخلی و خارجی حفظ کرده است.

عناوین برگزیده