تاریخ: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ ، ساعت ۰۲:۵۸
بازدید: ۱۹۷
کد خبر: ۳۱۷۳۲
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

افزایش صادرات آلومینیوم کانادا به اتحادیه اروپا در سال ۲۰۱۹

می متالز - صادرات آلومینیوم کانادا به اتحادیه اروپا در سال ۲۰۱۸ با افزایش چشمگیری روبرو شد.
افزایش صادرات آلومینیوم کانادا به اتحادیه اروپا در سال ۲۰۱۹

به‌ گزارش می متالز، پیش‌بینی می‌شود که درصورت عدم لغو تحریم‌های ایالات‌متحده علیه کانادا، حجم صادرات آلومینیوم از کانادا به اتحادیه اروپا بیش از پیش افزایش یابد. با توجه به نرخ بالای تعرفه‌های وارداتی آلومینیوم از کانادا به ایالات‌متحده، صادرات آلومینیوم از کانادا به اروپا در سال ۲۰۱۸ با بیش از 11 درصد افزایش به 15927 تن رسید. این درحالی ‌است که میزان صادرات آلومینیوم کانادا به اروپا در سال ۲۰۱۷، 1362 تن بوده است. محصولات واردشده به اروپا از طرف کانادا، عمدتاً آلومینیوم P1020 بوده است. یکی دیگر از دلایل افزایش ورود آلومینیوم‌ کانادا به اتحادیه اروپا، اعمال تحریم علیه شرکت روسی روسال بوده که خریداران اروپایی را وادار به معامله با کانادا کرده است.

لازم‌ به‌ذکر است که در ماه فوریه سال جاری، کانادا اعلام کرد که احتمال لغو تحریم‌های اعمال‌شده از سوی ایالات‌متحده وجود دارد اما این مسأله هنوز عملی نشده است. کانادا اعلام نموده تا زمانی‌که با ایالات‌متحده به توافق برسد، صادرات آلومینیوم خود را به اتحادیه اروپا افزایش خواهد داد.

کانادا سالانه 3/2 میلیون تن آلومینیوم اولیه تولید می‌کند. تولیدکنندگانی نظیر آلکوا، آلوئت (Alouette) و شرکت ریوتینتو دارای ۱۰ واحد تولید آلومینیوم در کانادا می‌باشند.

عناوین برگزیده