تاریخ: ۰۹ فروردين ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۸:۲۹
بازدید: ۱۹۲
کد خبر: ۳۲۹۴۰
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
مرادی مطرح کرد؛

فعالیت ۶۰ درصد واحد‌های صنفی آلومینیوم در تهران/ صادرات آلومینیوم ایران به آفریقا

می متالز - رئیس اتحادیه فروشندگان ظروف آلومینیوم گفت: هم اکنون ۵۰ تا ۶۰ درصد از واحد‌های صنفی آلومینیوم در تهران مشغول به فعالیت هستند.
فعالیت ۶۰ درصد واحد‌های صنفی آلومینیوم در تهران/ صادرات آلومینیوم ایران به آفریقا

به گزارش می متالز، علی مرادی، رئیس اتحادیه فروشندگان ظروف آلومینیوم درباره بازار ظروف آلومینیوم گفت: هم اکنون ۵۰ تا ۶۰ درصد از واحد‌های صنفی آلومینیوم در تهران مشغول به فعالیت هستند.

وی  اظهار کرد: باتوجه به شرایط اقتصادی نمی‌توان افزایش یا کاهش قیمتی را برای ظروف آلومینیوم در نظر داشت.

مرادی با بیان اینکه ظروف آلومینیوم به کشور‌های مختلف آفریقایی از جمله سیرالئون، موزامبیک و کشور‌های عراق، افغانستان، ارمنستان و آذربایجان صادر می‌شود، تصریح کرد: هم اکنون وارداتی در این صنف نداریم.

رئیس اتحادیه فروشندگان ظروف آلومینیوم با اشاره به اینکه مشکلی در تامین مواد اولیه آلومینیوم نداریم، تصریح کرد: امیدواریم در سال جدید رونق در این صنف بیشتر شده و بتواند به فعالیت خود ادامه دهد.

مرادی در ادامه بیان کرد: عرضه محصولات و کشف قیمت‌های واقعی، برای تولیدکنندگان بالادستی و پایین دستی مزیت بزرگی است، زیرا نرخ‌ها براساس مولفه‌های واقعی اقتصاد تعیین می‌شود و چرخ تولید نیز با سرعت مطلوبی به حرکت در می‌آید.

رئیس اتحادیه فروشندگان ظروف آلومینیوم با بیان اینکه آلومینیوم یکی از صنایع پرکاربرد دنیاست، اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود در سال‌های آینده آلومینیوم جزو فلزات پررونق دنیا باشد و در این بین ایران، یکی از کشور‌های باسابقه در صنعت آلومینیوم منطقه محسوب می‌شود و کشور‌هایی همچون عربستان، امارات، قطر، بحرین و عمان رقبای ایران در خاورمیانه در سال‌های اخیر هستند.

وی گفت: صنعت آلومینیوم یکی از صنایع پرکاربرد در این صنعت به حساب می آید.

 مرادی با بیان اینکه امیدواریم این واحد صنفی همچون صنایع دیگر در سال جدید بتواند به فعالیت خود ادامه دهد و مشکلی در این واحد نداشته باشیم، گفت: سرمایه گذاری بیشتر و تأمین امنیت سرمایه به عنوان راهکاری برای دوباره رونق گرفتن این بازار است.

عناوین برگزیده