تاریخ: ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۱:۲۴
بازدید: ۳۴۸
کد خبر: ۳۳۰۷۸
سرویس خبر : آهن و فولاد
مدیر ارشد تولید و بهره‌برداری شرکت فولاد آلیاژی ایران خبر داد

رونق تولید در شرکت فولاد آلیاژی ایران

می متالز - مدیر ارشد تولید و بهره‌برداری شرکت فولاد آلیاژی ایران با اشاره به رونق تولید در این شرکت از صادرات ۴۰ هزار تنی محصولات شرکت فولاد آلیاژی ایران به ۱۴ کشور جهان خبر داد.
رونق تولید در شرکت فولاد آلیاژی ایران

به گزارش می متالز، شرکت فولاد آلیاژی ایران در سال ۹۷، موفق به صادرات ۴۰ هزار تن از این محصول به ارزش ۲۵ میلیون دلار به ۱۴ کشور جهان شده است.

تلاش برای تولید  ۵۰۰ هزار تن فولاد آلیاژی

غدیری، مدیر ارشد تولید و بهره‌برداری شرکت فولاد آلیاژی ایران با اشاره به صادرات ۴۰ هزار تن محصولات این شرکت در سال گذشته، اظهار داشت: امیدوار هستیم بتوانیم در سال جاری بالغ بر ۵۰۰ هزار تن تولید داشته باشیم.

رونق تولید در فولاد آلیاژی در یزد

یک مقام مسئول در شرکت فولاد آلیاژی ایران با اشاره به سال ۹۸ به عنوان سال رونق تولید، اظهار داشت: شرکت فولاد آلیاژی ایران در حال آماده سازی کوره یک فولاد آلیاژی می‌باشد که با توجه به اینکه سال جاری، سال رونق تولید است بتواند به تولید این شرکت، رونق بیشتری بدهد.

وی در ادامه افزود: شرکت فولاد آلیاژی ایران موفق به تولید مذاب سالیانه ۴۴۸ هزار تن فولاد آلیاژی شده‌ است، که ۲۴ هزار تن در مقایسه با سال گذشته رشد داشته است.

ثبت رکورد‌های متنوع در تولید، فروش و صادرات

این مقام مسئول با اشاره به ثبت رکورد‌های متنوع در تولید و فروش در سال گذشته توسط این شرکت، بیان کرد: هدف این شرکت، دستیابی به ۵۰ هزار تن صادرات به کشورهای مهم و صاحب‌نام نظیر کشورهای آلمان، فرانسه، اسپانیا و ترکیه می‌باشد.

وی در ادامه افزود: سال ۹۷ (سال تولید ملی) موفق به تولید ماهانه ۴۶ هزار تن فولاد آلیاژی شده‌ایم و در سال جاری تمام تلاش خود را برای رساندن این عدد به ۵۰ هزار تن خواهیم کرد.

این مقام مسئول اظهار داشت: در بحث تولید و فروش موفقیت‌های خوبی از لحاظ رکوردهای روزانه داشته‌ایم، به گونه‌ای که ما در مبحث تولید توانسته‌ایم  به عدد ۲۳۰۰ تن تولید روزانه برسیم و در مبحث فروش هم روزانه به عدد بالای ۳۵۰۰ تن دست یافته‌ایم.

تولید فولادهای ضد زنگ

مدیر ارشد تولید و بهره‌برداری شرکت فولاد آلیاژی ایران با اشاره به عرضه محصولات جدید به بازار جهت مقابله با تحریم‌ها توسط این شرکت، گفت: تسمه‌ها و میلگرد‌ها در مقاطع مختلف با استانداردهای متفاوت بنا به تقاضای مشتری در واحد فولادسازی این شرکت انجام می‌شود بخصوص تولید گریدهای فولادی ضد زنگ استنلس استیل به روش قراضه ضد زنگ.

بنا بر این گزارش، در سال جاری پیش‌بینی می‌شود، میزان تولیدات شرکت فولاد آلیاژی ایران، به حدود ۵۰۰ هزار تن و صادرات آن به حدود ۵۰ هزار تن افزایش یابد.

عناوین برگزیده