تاریخ: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۴:۰۳
بازدید: ۳۶۳
کد خبر: ۳۳۱۵۵
سرویس خبر : آهن و فولاد

در بازدید استاندار کرمانشاه از ذوب آهن بیستون چه مطرح شد؟

می متالز - در بازدید استاندار کرمانشاه از ذوب آهن بیستون مسائل و مشکلاتی که تولیدکنندگان با آن مواجه هستند مطرح گردید و با توجه به سختی های موجود در سال 98 و بحرانی که واحدها با آن همراه هستند مسئولین بایستی تدابیر لازم را بیاندیشند.
در بازدید استاندار کرمانشاه از ذوب آهن بیستون چه مطرح شد؟

به گزارش می متالز، جهاندار شکری، مدیرعامل ذوب آهن بیستون درخصوص بازدید اخیر استاندار به مجموعه صنعتی-بازرگانی شکری گفت: در این بازدید که با هدف رونق تولید و بررسی واحدهای صنعتی انجام شد، استاندار و هیئت همراه از پروژه ذوب آهن بیستون و واحد ذوب و ریخته گری راه اندازی شده بازدید به عمل آوردند. همچنین در این بازدید اعلام شد که به احتمال زیاد واحد ذوب و ریخته گری با حضور یکی از مسئولان ارشد کشور افتتاح رسمی خواهد شد.

وی در ادامه اظهار داشت: در این بازدید مسائل و مشکلاتی که تولیدکنندگان با آن مواجه هستند مطرح گردید و با توجه به سختی های موجود در سال ۹۸ و بحرانی که واحدها با آن همراه هستند مسئولین بایستی تدابیر لازم را بیاندیشند.

شکری ادامه داد: از دیگر موضوعات مطرح شده در این بازدید مشکلات موجود بر سر راه اتمام پروژه احیا ذوب آهن بیستون بود. چراکه برای اتمام این پروژه، ۲۰ تا ۲۵ درصد تجهیزات و ماشین آلات به دلیل مشکلاتی که در معامله اسناد به واسطه تحریم ها به وجود آمده، از سوی طرف خارجی قابل حمل نیست. در این پروژه به دلیل نوسانات نرخ ارز، هزینه تمام شده پروژه بالا رفته و در نتیجه نیازمند نقدینگی است و قول هایی داده شد.

وی در خاتمه گفت: این پروژه آهن اسفنجی دارای ظرفیت ۱۵۰ هزار تن می باشد و در صورت راه اندازی ۴۰۰ نفر را مشغول به کار می کند.

منبع: چیلان
عناوین برگزیده