تاریخ: ۰۱ فروردين ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۳:۰۱
بازدید: ۱۸۸
کد خبر: ۳۳۲۳۸
سرویس خبر : آهن و فولاد
مدیرعامل فولاد مبارکه مطرح کرد

تمرکز بر تولید محصولات جدید در سال 98/ ورود فولاد مبارکه به صنعت نفت و گاز

می متالز - مدیرعامل فولاد مبارکه گفت: در برنامه‌های سال 98 نیز تولید محصولات را در پیش خواهیم داشت و این نوید را می‌دهیم که در سال جدید، تولید ورق‌های جدید و ورق‌های مخصوص گازترش در دستور کار شرکت قرار گیرند.
تمرکز بر تولید محصولات جدید در سال 98/ ورود فولاد مبارکه به صنعت نفت و گاز

به گزارش می متالز، حمیدرضا عظیمیان با تبریک فرا رسیدن سال نو اظهار کرد: فولاد مبارکه حدود 50 درصد از فولاد کشور را تأمین می‌کند و تولیدات این شرکت از بالا دست در سنگان تا محصولات نهایی در مبارکه، هرمزگان، سفید دشت و ورق خودروی چهارمحال بختیاری را در بر می‌گیرد.

مدیرعامل فولاد مبارکه همچنین خاطرنشان کرد: تلاش همه زیر مجموعه‌های این گروه، این است که بتوانند در درجه اول، نیازهای داخلی به محصولات فولادی را رفع کرده که این نیازها صنایعی همچون ساختمان، خودرو، لوازم خانگی و ... را در بر می‌گیرد.

وی ادامه داد: در این راستا، در سال 97، طرح‌های بسیار زیادی در بخش‌های مرتبط اجرایی شد و این طرح‌ها بخشی از قبل بود که در این سال تکمیل شد و بخشی دیگر نیز ادامه خواهد داشت و در سال‌های بعدی اجرایی خواهد شد.

عظیمیان متذکر شد: افزایش توأم کیفیت و کمیت، هدف اصلی فولاد مبارکه بوده و در سال 97 نیز در این راستا تلاش‌های زیادی صورت گرفت و در کنار آن تلاش شد تا نیاز بازار به خوبی پاسخ داده شود تا بازار از تعادل خود خارج نشود.

وی یادآور شد: حفظ رضایت‌مندی مشتریان و مراقبت از حقوق سهامداران بورسی شرکت، دیگر اولویت این شرکت بود و در این راستا، افزایش سرمایه فولاد مبارکه انجام شد و سرمایه اسمی شرکت به 130 هزار میلیارد ریال افزایش پیدا کرد.

مدیرعامل فولاد مبارکه همچنین اعلام داشت: در برنامه‌های سال 98 نیز تولید محصولات را در پیش خواهیم داشت و این نوید را می‌دهیم که در سال جدید، تولید ورق‌های جدید و ورق‌های مخصوص گازترش که نیاز مهم صنعت نفت و گاز کشور است، در دستور کار شرکت قرار گیرند.

وی خاطرنشان کرد: تلاش فولاد مبارکه در سال جدید، تمرکز بر تولید محصولات جدید و جلوگیری از خروج ارز از کشور است.

عناوین برگزیده