تاریخ: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ ، ساعت ۰۰:۱۳
بازدید: ۱۵۳
کد خبر: ۳۳۲۵۷
سرویس خبر : انرژی

کمک 120میلیونی بسیجیان و کارکنان شرکت ملی صنایع پتروشیمی به سیل زدگان

می متالز - سرپرست بسیج شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به کمک های بسیجیان و کارکنان این شرکت به سیل زدگان از آمادگی برای اعزام نیروهای متخصص به استان های سیل زده خبر داد.
کمک 120میلیونی بسیجیان و کارکنان شرکت ملی صنایع پتروشیمی به سیل زدگان

به گزارش می متالز، حسین امین زاده سرپرست بسیج شرکت ملی صنایع پتروشیمی اظهار کرد: پس از حادثه سیل اخیر در استان های گلستان، لرستان و خوزستان، از سوی کارکنان حدود 21 میلیون تومان کمک های نقدی تا امروز برای کمک به سیل زدگان و خرید اقلام مورد نیاز آنها جمع آوری شده است و بسیج شرکت ملی صنایع پتروشیمی نیز 100 میلیون تومان برای کمک به حادثه دیدگان اختصاص داده است .

وی با تاکید بر نقش صنعت پتروشیمی در مسئولیت های اجتماعی افزود: روند کمک های کارکنان همچنان ادامه دارد و با هماهنگی های انجام شده با پایگاه های بسیج شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی و هلدینگ خلیج فارس و چند شرکت دیگر طی روز های آتی میزان این کمک ها افزایش می یابد.

امین زاده همچنین از همکاری و کمک گسترده شرکت های پتروشیمی درمنطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و نیزمنطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس خبر داد و گفت: همکاران در صنعت با جدیت در حال کمک و تامین نیازهای هموطنان درمناطق سیل زده هستند.

منبع: نیپنا
عناوین برگزیده